Hoofdsponsor

domme vraag

airb

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 aug 2012
Berichten
200
Misschien eer domme vraag, waarom met in tegenstelling tot verleden week steeds terug inloggen.
Ik vink wel het "mij onthouden" vierkantje aan doch zonder succes.

Groetjes,
Rudy
 
Rudy dat is geen domme vraag , die bestaan niet alleen domme antwoorden
Ik heb dat ook al een paar keer gehad ik zou proberen een paar x aan en af te doen , Oldieman heeft het ook al gehad en op een keer lukte dat bij mij
anders helemaal uitloggen en opnieuw beginnen en eerst onthouden aanvinken
Marc
 
Er bestaan geen domme vragen.

En dat had ik een tijd geleden ook, ik moest steeds weer dat vierkantje aanklikken en ineens was het gedaan, toen bleef ik ingelogd. Geen idee van waarom dat zo is maar misschien weet een computerwizzard dat wel?
 
Hoi Rudy,

heb je toevallig onlangs je browser (internet explorer, google chrome, firefox..) schoongemaakt? Door de internet bestanden te wissen geraak je het bestandje kwijt dat je login op het forum onthoudt. Door eventueel telkens een ander programma te gebruiken moet je ook telkens opnieuw inloggen gezien dat login bestandje niet tussen browsers onderling gedeeld wordt.
 
Steven dat is juist hoor maar ik ben nog nooit van browser veranderd maar heb een tijdje geleden ook gehad hoor en dat duurde een paar dagen en dan was het opgelost , het was net of de computer het terug moest herkennen en na een poos was het terug OK
grt
Marc
 
kan ook zijn dat je browser geupdate is ;)
 
Tsaa het forum laat ook niet iedereen direct naar binnen :)
 
Sint Pieter moet ook af en toe ................................










een pintje gaan drinken heeeee
van al dat staan en poort openen krijgt men wel dorst van
 
Nou, ik kan jullie garanderen dat er wel degelijk domme vragen bestaan.

Deze hoort echter niet binnen die categorie. Heb je al een andere browser geprobeerd? En anders misschien even een nieuw wachtwoord instellen.
 
Dank aan jullie, ik denk dat het aan de browser ligt.
Ergens tussen Edge en Google Chrome, ik probeer het uit te vlooien.
Is dit een ramp... nee, wel irriterend !!!

Groetjes,
Rudy
 
Hey Roy het is maar een gezegde he
 
Bij mij (firefox) doet het zich meestal voor na een Flash update. Probeer te updaten zodra er een is. Meestal fixt dat het probleem.
 
Er bestaan zeker domme vragen. Een voorbeeld :

"Schat, is mijn gat niet te dik in deze rok ?"

Wat voor antwoord ge ook geeft, ge zijt altijd gejost.
 
Eerst proberen met alleen google chrome in loggen je browser afsluiten en je browser opstarten, dat weet je al dat hij in ieder geval de laatst door jou ingevoerde gegevens heeft onthouden. Als je dus Edge gebruikt, neem ik aan op dezelfde PC of laptop, want wisselen tussen verschillende hardware, kan ook de oorzaak zijn.
Dat is dus zo,onthoud dan, dat Edge, nog steeds vol met problemen zit. Zoals Edge heeft nog steeds geen "Flash-player" wel een vervanger die niets doet, kijk maar eens bij onderwerpen dat foto's upladen niet lukt. Maar zoals firefox die ik gebruik, wordt de flashplayer na ieder update uitgeschakeld. En die is echt nodig, ondanks dat Firefox deze ook als potentieel gevaar ziet
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan