Hoofdsponsor

1/8 Citroen Six 15 [DONE]

Adrien , de werken gaan lekker zo te zien :)
 
Ja alles ga lekker verder, ik heb er plezier in leuke hobby. En voor zo iets moet je wel een vaste hand hebben. Ook de groep heeft je veel steun, daarvoor bedank iedereen.
 
Adrien dit is nu het leuke van ons forum hier de gasten helpen zonder meer , het lijkt hier 1 grote gezellige familie , dat kan je ook merken op onze leden dag als je kan moet je eens komen 1 gezellige leuke boel zo een dag is sneller voorbij dan een gewone dag
Nu terug bij de traction avant , dat ziet er goed uit he ge zijt goed bezig
Marc
P.s. als je moest komen naar zo een ledendag kan en mag je gerust de Citroen meebrengen doet trouwens iedereen , een beetje stoefen mag he
 
Sterk de draad weer opgepakt Adrien, ga met plezier verder volgen.
Zal geen of weinig tips kunnen geven, kan alleen een compliment geven!

Fred
 
Volg in alle stilte daar ik er niets van ken maar weet wel dat deze een moeilijke is grt.
 
Weer beetje verder gedaan , alles past en ga goed. Dus ik doe maar verder.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Merci debart, ik probeer het netjes te maken.
 
Ja die was recht heb veel geluk ermee gehad Mark. En heb het vilt al gehaald en genaaid met de machine het is ook goed gelukt maar ja dat is voor later he. Wel bedankt voor de tip. Maar moet eerlijk zijn wat ik heb gezien heb van jou is super goed en mooi, mijn ogen vielen er bijna uit proficiat. ik denk dat jij een slimme man bent voor dat allemaal te bouwen. Hopelijk zien we elkaar nog eens.
 
Eens de motor aan gepast als alles klopte en alles past als gegoten. Ga hem nu weer uit hallen voor het andere werk nog te doen.

attachment.jpg
attachment.jpg
 
goed gewerkt Adrien de laatste foto doet me denken aan jaren terug , mijn buur heeft er zo ene gerestaureerd 1/1 en ik heb daar vele uren geholpen
marc
 
Goed bezig !!!!

Al eens overwogen om een lichte wash van gebrande omber
over je motor te zetten om de details te laten uitkomen, en
om een gebruikte indruk te geven ?

Groetjes,
Rudy
 
ik heb een vraagje wat is het verschil van bouwdoos van een citroen 15 six schaal 1/8 van heller, of van Jacques van Dijke die zo veel goed koper is.
 
Gezien, geen idee waarom die zo goedkoop is, eerlijk gezegd lijkt mij te mooi om waar te zijn.
 
Bedank om eens te kijken, ja ik versta het ook niet. Nog een goed weekend verder. Mijn ontwerp ga beetje met beetje verder. Beetje goed na denken voor ik iets doe ,heb ook een bestelling gedaan in Duitsland daar vind je alles van kleine dingen he, bedank voor de tip.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan