Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/8 Citroen Six 15 [wip] - Pagina 10
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 155

Discussie: Citroen Six 15 [wip]

Standaard

Oh, alleen de moeren moet los, steeksleutel?

Geen idee welke lijm je gebruikt maar met de revell lijm zou je voorzichtig met een drupje aceton kunnen proberen of de lijm los laat.

Standaard

Mercimark even proberen laat je weten als het lukt dikke merci

Standaard

Nee mark het lukte niet, heb de moeren met een mesje door gesneden. En ga er andere moeren moeten draaien. Vond het raar geen enkele tekening waar ik het kon zien ook niet op het plan, dan als het te laat was gelezen op de cd. Maar rare benamingen in de Engelse taal. Nog best er zat er maar een er al in. Maar toch bedank voor de tip je weet maar nooit.

Standaard

Ik heb het kunnen herstellen, wel beetje werk bij maar het resultaat mag er zijn. Ik doe het nochtans goed opletten, en op het gemakjes. Toch zeer fijn werk, heel fijn. Anders tot nu toe alles ok. Met dat voor de tips van Mark.

Standaard

Dat begint er al goed uit te zien hé Adrien. Een Heller kit is geen lachje om te bouwen.
    Succes,
    Dirk

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Adrien , de werken gaan lekker zo te zien

Standaard

Ja alles ga lekker verder, ik heb er plezier in leuke hobby. En voor zo iets moet je wel een vaste hand hebben. Ook de groep heeft je veel steun, daarvoor bedank iedereen.

Standaard

Adrien dit is nu het leuke van ons forum hier de gasten helpen zonder meer , het lijkt hier 1 grote gezellige familie , dat kan je ook merken op onze leden dag als je kan moet je eens komen 1 gezellige leuke boel zo een dag is sneller voorbij dan een gewone dag
    Nu terug bij de traction avant , dat ziet er goed uit he ge zijt goed bezig
    Marc
    P.s. als je moest komen naar zo een ledendag kan en mag je gerust de Citroen meebrengen doet trouwens iedereen , een beetje stoefen mag he
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Super Moderator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Sterk de draad weer opgepakt Adrien, ga met plezier verder volgen.
    Zal geen of weinig tips kunnen geven, kan alleen een compliment geven!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Volg in alle stilte daar ik er niets van ken maar weet wel dat deze een moeilijke is grt.

Standaard

Weer beetje verder gedaan , alles past en ga goed. Dus ik doe maar verder.

Standaard

Merci debart, ik probeer het netjes te maken.

Standaard

Vordert gestaag.
    Was de bodemplaat recht?

Standaard

Ja die was recht heb veel geluk ermee gehad Mark. En heb het vilt al gehaald en genaaid met de machine het is ook goed gelukt maar ja dat is voor later he. Wel bedankt voor de tip. Maar moet eerlijk zijn wat ik heb gezien heb van jou is super goed en mooi, mijn ogen vielen er bijna uit proficiat. ik denk dat jij een slimme man bent voor dat allemaal te bouwen. Hopelijk zien we elkaar nog eens.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten