Hoofdsponsor

1/8 Citroen Six 15 [DONE]

Hier ben ik nog eens , weekje verlof geweest. Zo heb ik zo veel veranderingen nog niet gedaan. De radiateur zit er in beetje bij gewerkt met verf. Ook lucht filter erin en de wiel houders zijn ook geplaatst. Er is toch beetje verandering. ben ook geschikt dat ik de lichten kan doen branden, misschien met afstand bediening , of schakelaar dat weet ik nog niet. Heb daar nog tijd voor.

attachment.jpg
 
Lichten bedienen met afstandsbediening, dat zou een mooie toevoeging zijn!
 
Ziet er zeker niet slecht uit ;)

Als je lichtjes wil in bouwen, moet je nu dan nog geen rekening houden met de bedrading en batterij(plaats) ?
 
Lichten en lampen moet je in een vroed stadium rekening mee houden, ik ben ook benieuwd welke manier je gaat kiezen. Verder goed bezig
 
Ja de voorziening van de batterij moet in de koffer. de bekabeling is voorzien in een zwe aan de onderkant. Denk wel dat het goed komt. MISSCHIEN met een klein opa luur via bluetooth het geluid van zo een citroen six . toekomst plannen. ik heb tijd.
 
Licht en geluid,dat zou geweldig zijn.
Marc S
 
Alles al gekocht om de lichten te doen branden , auto heb ik vernist blink dat je u kunt spiegelen jammer had er een filmpje van gemaakt maar hier kunt je dat niet zetten jammer. Zal er nog een foto er op zetten. attachment.jpg
 
Fijn aan de gang Adrien ? zo te zien wel :) de Citroën is al een heel eind, mooi hoor.

Ik zou dol worden van de mogelijkheden qua detaillering op zo'n grootschalig model...

nog veel plezier :D
 
Mooi, gaat waarschijnlijk nog een paar laagjes moeten krijgen alvorens te polijsten? Bovenzijde lijkt wel redelijk mat in vergelijking met de zijkant
 
Citroen Six 15 schaal 1/8

Hier ben ik nog maal zo als gezegd de de lichten kunnen uit en aan en wel gele lijk vroeger. De kleine luidspreker kom ook nog erin. Nu nog de wielen erop deuren eraan koffer plaatsen en motor deksel die open en toe ga kunnen. Ik kan geen foto's meer sturen het ga niet meer , weet niet hoe het komt.
 
Klinkt goed Adrien, jammer van geen foto's..

Is er niemand die jouw kan helpen met foto's plaatsen ?

groet ;)
 
nog eens proberen en ga niet ik krijg dat.


Deze inhoud kan niet in een frame worden weergegeven
Er is inhoud, maar de uitgever staat niet toe dat deze in een frame wordt weergegeven. Hierdoor worden de gegevens die u mogelijk op deze site invoert, beter beschermd.

dus geen foto's meer.
 
attachment.php



Oef vanavond lukt het weer, hier branden mijn lichten. ben blij dat ik weer kan foto's plaatsen
 
De lichten zijn zeker uit nu want ik zie niets :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan