Hoofdsponsor

1/35 Japan ground self defense force: motorcycle[wip]

Knap, daar heb je goed mee door de modder geploeterd. ;)
 
attachment.jpg
attachment.jpg

Ik ben bezig geweest met het schilderen van de figuren.
Dit is het resultaat.
 
Amai, die zien er goed uit. Cursus gevolgd of zo?
Nog wat meer werken met schaduwen zal het nog beter maken.
 
Hey makker dat ziet er geweldig uit , knap gedaan , ge begint er goed overweg mee te kunnen tof echt waar
Marc
 
Iedereen bedankt voor de reacties!
Erwin, ik had al schaduw effecten geprobeerd, maar de foto's waren niet duidelijk genoeg. Ik heb een paar nieuwe foto's.
attachment.jpg attachment.jpg
 
Gij gaat nog een goede figuurschilder worden man!
 
Hélaba, Camaro juniorke ... je figuren zijn schitterend geschilderd er zit leven in! Chapeau :)

Den Senior geeft nu al een goeie opvolger ;)
 
Het is weer even geleden dat ik op het forum was, maar ben weer bezig geweest aan mijn motor.
Ik ben dan ook eindelijk begonnen aan mijn diorama.

attachment.jpg

Voor mijn diorama gebruikte ik een stuk foam van 5,5 op 11 cm.
In deze foam heb ik 2 putjes gemaakt voor modder plassen.

attachment.jpg

Voor het grondje gebruikte ik ''terrains muddy ground'' van AK.

attachment.jpg

attachment.jpg

Mijn motorrijder heb ik met het achterband bevestigt aan de diorama in de achterste modderplas.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Op het diorama heb ik een paar grasplantjes toegevoegd.
Heb helaas wel even pech gehad met de modderplassen; normaal gezien zouden ze na het aanbrengen in positie komen van zelf, maar er ontstaan putjes in de
modderplassen. daarom moet ik de putjes eerst vullen en daarna laagjes modderplassen aanbrengen.

maar al bij al komt alles goed :)
 
ziet er zeker niet slecht , ik zou het zeker niet evengoed kunnen
Marc
 
Komt goed, ziet er belovend uit.
Tip: als je de band in de modderplas plaatst wil dat zeggen dat hij er door gereden is. De band zal dus nat zijn en mag dus blinken. Denk niet dat de motor al zo lang stil staat dat de band de tijd gehad heeft om te drogen.
 
Mooi werk, ik volg Erwin, ergens mis ik ook de sporen in de modder van hoe de motor daar geraakt is...
 
Bedankt voor de tip Erwin en Silenoz,
Ik zal er voor zorgen dat de achterband natter is.
(bedankt!)
 
De voorste band moet ongeveer voor de helft blinken, de achterste alleen van onder, want die is nog niet door het nat gegaan, of je kan allebei nat maken in de veronderstelling dat er nog wel een plas geweest is voor hij hier geraakt is. Toch knap gemaakt, ik ben eens benieuwd of ik die straks echt kan zien.
 
Op de ledendag eens echt gezien, en ik heb het je verteldCamaro Z28, je figuren zijn prachtig geschilderd.
De gezichten en de uniformen ..knap werk!
 
Schitterend resultaat, prachtig geworden
 
Eindelijk is het er van gekomen om mijn motor af te werken en er foto's van te nemen.
Iedereen bedankt voor de tips en reacties. :D

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan