Hoofdsponsor

1/35 Japan ground self defense force: motorcycle[wip]

Mooi werk,

bij de militaire versies waren chrome delen gezwart in verband met de zichtbaarheid. Dus een zijdemat zwart zou meer op zijn plaats zijn. Dan kan je nog accenten aanbrengen met potlood om beschadigingen weer te geven...
 
attachment.jpg attachment.jpg

Ik heb de onderkant van de motor en de zijkant van het achterwiel in het roest geschilderd. :laugh:
 
Mooi werk,

bij de militaire versies waren chrome delen gezwart in verband met de zichtbaarheid. Dus een zijdemat zwart zou meer op zijn plaats zijn. Dan kan je nog accenten aanbrengen met potlood om beschadigingen weer te geven...

De vering dat je kan zien, zie je niet wanneer je dat onderdeel vast lijmt. Maar ik zal het onthouden voor Chrome onderdelen van de motor.
 
De motor en de uitlaat enz had ik het meer over, maar maakt niet zo erg uit, als je maar fun hebt, dat is belangrijker...
 
attachment.jpg

Zoals jullie kunnen zien heb ik hat achterwiel al aan de romp gelijmd en de romp dicht gelijmd.
 
Veel werk eraan maar het ga zeer mooi zijn
 
attachment.jpg
attachment.jpg

Ik heb als extraatje de motor wat moddervlekken gegeven. :D
 
attachment.jpg

Ik ben bezig geweest aan de motor en zo ziet het er voorlopig uit.
 
Alvast knap bezig en ziet er goed uit grt.
 
Ik ben bezig geweest met de overige onderdelen van de motorcycle te lijmen en te schilderen, de motor is nu klaar. Nu alleen nog de figuren. :D attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Motor ziet er heel mooi uit. Echter de camo kleuren komen op de foto niet goed over.
 
Die zal je op een moddersokkeltje moeten plaatsen.
 
Heerlijk om naar te kijken , ik dacht eerst dat het een echte moto was
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan