Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
USS Constitution Anno: 1797[wip] - Pagina 5
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 68 van 68

Discussie: USS Constitution Anno: 1797[wip]

Standaard

Hey,

Inderdaad, zeer knap resultaat.
    Misschien iets dom van mij, maar staan de masten schuin of zie ik dit verkeerd????

Standaard

ik denk dat het gezichtsbedrog is want bij de eerste beelden stonden ze in de lengte richting ook precies schuin maar enkele foto's later waren ze mooi recht
    Luc knap gedaan kerel ik zou het niet kunnen met die draden das niks voor mij
    Tof
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

prachtig eindresultaat , zeker op deze schaal.
    proficiat.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Luc een schitterend eindresultaat
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Mooi en snel resultaat Luc.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Danku allemaal ,het was een project dat ik met heel veel plezier heb kunnen bouwen ,het enige wat ik zou moeten kunnen is met driehanden werken als het gaat over de knopen leggen (hihihi) verder is het zeker gezichtsbedrog wat betreft de masten ze zijn netjes gelijnd echter ze staan iets naar voren getrokken halverwegen.. door het te strak aantrekken van de steuntouwen.

Standaard

Mooi model dat je hebt gemaakt.
    Dat is iets dat ook nog op mijn verlanglijstje staat, een schip bouwen
    Er ligt er één in mijn stash voor als de goesting er is

Standaard

Mooi resultaat ! Interessant om te leren hoe je de zeilen hebt aangepakt.
    Dat ga ik zeker onthouden voor mijn volgende boot.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten