Hoofdsponsor

1/24 Revell '69 camaro Z/28 rs [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ziet er al wat beter uit he ? Nu voorzichtig schuren liefst op de platte vlakken met een blokje waarom ? Wel eenvoudig ge druk niet overal even hard dat wil zeggen dat waar uw vinger komt altijd dieper geschuurd word en het mag met nat geschuurd worden ( 600 wet -dry paper ) zachtjes drukken tot de primer errond weg is anders krijg je door de lak kringen waar de plamuur ligt echt je ziet het hoor , daarna op die plekken terug primer zetten en eenmaal goed droog er overal met een versleten slis ( schuur )papier overgaan tot het grove van de primer weg is zonder erdoor te schuren
Suc6 beste vriend
Marc
 
Je kunt die Dettol misschien nog een keer gebruiken voor een volgend project; als je dat idee hebt, zou ik het in een andere flacon of potje (bijv. een leeg potje waar vroeger boerenkool of zo in zat) bewaren.
 
Hey Roy, heb ik gedaan. Staat een pot op zolder met die dettol. Hoewel ik echt hoop hem niet meer voor deze wagen nodig te hebben[emoji3].
 
Update...

Helaas vrees ik dat de bouw van de camaro vanmorgen abrupt tot een einde is gekomen.

Ik had het in dit topic al over de achterbumper die ik er te vroeg had ingelijmd, had om dit op te lossen een stuk bodemplaat verwijderd.

Dit heeft vanmorgen zijn tol geeist, ik had het chassis volledig klaar. En wil nog eens proberen als het chassis wel op de koets past nu de radiator erop staat, met het gevolg dat naast de achterbumper de koets gescheurd is op het moment dat ik de bodemplaat erin klikte. Heb indertussen de bumper toch kunnen verwijderen.

Erg bizar vond ik ook dat de motor precies te hoog staat t.o.v. de motorkap.

Koets spuiten en achterkant afplakken, de volledige wagen in elkaar stoppen om dan met putty op de achterkant aan de slag te gaan en de achterkant apart te spuiten lijkt me een brug te ver voor mijn vaardigheden.
Vrees dat ik de kit eens gans opnieuw zal bouwen, mijn eerste auto heeft dus de eindmeet niet gehaald.
Heb er veel uit geleerd dat ik zeker meeneem naar het volgende project.
 
Dat is jammer, maar het lijkt erop dat je wel al de nodige dingen hebt geleerd van deze bouw die je kunt meenemen naar de volgende.

Welke ga je hierna doen?
 
Ja sowieso iets over hebben na al die inspanning is leuker. Maar het is niet anders. Nu is het stop tot na nieuwjaar wegens drukte op het werk en feestjes.

En dan gaat deze doos open:

5923156125138a1d3aef1e4ad702c273.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan