Hoofdsponsor

1/24 Revell London Bus [WIP] Modelbouwerkes versie

Schaal 1/24 - 1/25
Ja ik maak wel plaats hoor :)
 
Mijn interesse is gewekt,en benieuwd naar het vervolg.
Marc S
 
Een kleine update.
Om GUnit alvast gerust te stellen dat mijn bus gaat rijden, de wielen staan er al onder.:tongue:

IMG_1156.jpg

IMG_1155.jpg

Enkele interieurbeelden.

IMG_1151.jpg

IMG_1152.jpg

Het belsignaal. Leuke PE-set.

IMG_1153.jpg

En al een halve benedenvloer aangebracht.

IMG_1154.jpg

PE onder motorkap aangebracht.

IMG_1148.jpg

Bijna afgewerkt achterpaneel.

IMG_1149.jpg

De bestuurdersstoel, zeer moeilijk aan te brengen decal. Maar van bovenaf ziet het er veel beter uit.

IMG_1150.jpg

Dit is de voorlopige tussenstand.
En je ziet hier op de foto's dat ik nog veel de borstel gebruik.
In realiteit zie je de penseelstreken veel minder, foto's overdrijven altijd hé.
Momenteel nog enkele decals aan het aanbrengen.
En er wordt eindelijk aan de motorisatie gedacht.
 
Ik denk eigenlijk dat foto's precies tonen zoals het is en dat je er gebruik van kunt maken als je het nog wilt verbeteren.

Hoe dan ook, goede voortgang; op de decal van de bestuurdersstoel na; die zou ik toch hebben geprobeerd recht te plaatsen, onvermijdelijk met gebruikmaking van Sol.

De banken en onderzijde zien er mooi uit!
 
Ik denk eigenlijk dat foto's precies tonen zoals het is en dat je er gebruik van kunt maken als je het nog wilt verbeteren.

de decal van de bestuurdersstoel na; die zou ik toch hebben geprobeerd recht te plaatsen, onvermijdelijk met gebruikmaking van Sol.

Die decal is veel te groot.
Het is dankzij de sol en set dat hij nog mooi op de stoel is gekomen.
Maar je ziet die voorkant niet, het stuur zit in de weg en je kan er eigenlijk alleen van bovenaf naar kijken.
 
Ik ben er ooit ook aan begonnen enkele jaartjes geleden, is ondertussen ook nog niet af geraakt (zoals zovelen)
Toch enkele pics van de bouw die ooit in een verwijderd bouwverslag stonden. attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Groetjes,
Rudy
 
Goed aan de slag geweest Erik, maar je hebt toch een airbrush ? Zo'n klussen zou ik persoonlijk niet graag met het penseel doen. Maar ik ben er zeker van dat het een mooi stuk gaat worden !
 
De beide bussen of zijn het er nu 3? Zien er imposant uit knappe foto's
Ik volg deze met heel veel plezier
Marc
 
De beide bussen of zijn het er nu 3? Zien er imposant uit knappe foto's
Ik volg deze met heel veel plezier
Marc

Het zijn er maar twee Marc, hoewel Modelbouwerke en Camaro hebben me zin doen
krijgen en heb m'n dubbeldekker terug van het schap gehaald.
En in feite valt het wel mee wat er nog moet aan gebeuren, ik heb zelfs al een flesje Zeropaint
staan met de kleur.
Aan de beide bouwers veel succes met de bouw, en laat de dubbeldekker niet zoals de mijne
op het schap geraken.

Groetjes,
Rudy
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan