Hoofdsponsor

1/24 Tim's Vw Golf 1 16V turbo [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Als ik in Nederland ben rij ik nog altijd met mijn Golf 2 van 1992.
Ik volg je verslag met aandacht ook al zag ik nu pas, veel succes, ziet er erg mooi uit.

attachment.jpg
 
@silenoz natuurlijk komt het bling nog op probleem was ze waren mooi maar door ze constant vast te nemen is de bling er terug af , als alles klaar komt er vernis over en dan terug chroom van een molotow stift
@ Herman ik heb van die generatie een Jetta gehad turbo met intercooler heb soms nog spijt dat die weg is
maatekes bedankt voor jullie reacties
Marc
 
Ziet er goed uit Coachke een hoop gedoe onder de kap :) een klein puntje je luchtfilter heeft de verkeerde kleur deze is nu zwart en op de foto van de echte motor is deze rood-bruin
 
Altijd leuk u bezig te zien,ziet er weer prachtig uit.
Marc S
 
Prachtig om te zien hoe je op schaal het echte perfect (op de verkeerde kleur van de luchtfilter na) na bouwt.
 
Bedankt Erik zeg makker ik hoor de laatste tijd zo weinig van u ?
De luchtfilter kan ik nog bijwerken ik had het echt niet opgemerkt
Marc
 
Beste plastic kunstenaren en andere vaardige kerels niet vergeten he , ik ben er terug gisteren een zeer prettig mailtje gekregen vanuit Duitsland
Een kerel die ik in Houten heb leren kennen beweerde dat hij de velgen kon leveren die ik nodig had
Gisteren dus het berichtje gehad dat ze klaar zijn

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Vandaag zouden ze op de post gaan ben eens benieuwd en nu kan ik er terug invliegen , ik lig al twee weken stil en mijn vingers kriebelen , ben ondertussen al begonnen met het verder afwerken van de garage
Verder nieuws volgt
Marc
 
Mooie velg alvast, ben benieuwd naar het resultaat.
 
Ja Jan ik had eerst iemand van bij brouwers maar daar konden ze niet zo fijn printen maar in houten heb ik dan iemand gevonden die het wel wilde doen , morgen of overmorgen zal ik ze hebben zeker
Marc
 
Deftige velgen.
 
mooi geprint. Ik heb het indertijd ook getest met mijn printer, maar ook niet het resultaat dat ik wou. Daarna eigenlijk niet meer geprobeerd (nu ik de printer en de instellingen beter ken), maar ik veronderstel ook dat het niet met zo'n 3D printer gemaakt is :)
In Mol stond dit jaar ook een klein standje met allerlei 3D-geprinte onderdeeltjes voor tanks en auto's, ook in zo 'doorschijnend' materiaal
 
ik zal jullie het laten weten of ze goed zijn
Bedankt voor de interesse
Marc
 
Ja dat gaat knap worden in uw handen Marc grt.
 
het probleem "prijs" zit nog altijd in de printresolutie jammer genoeg.
Heb ooit iets laten uitprinten als proef, voor iets van zeer goede kwaliteit print lopen de printers snel boven de 1800 Euro.
Das is een hele hoop figuren of bouwdozen.
 
Ja Jan daar heb je een punt op de beurs zouden de velgjes rond de 70 € moeten kosten ( al goed dat het niet voor mij was ) dan heb ik de man gewoon gezegd dat het niet ging dat de kameraden zoveel geld voor een geschenk niet wilde ophoesten , de dag erna kreeg ik een mail met een eenmalig aanbod dat ongelooflijk was dat ik dit niet kon weerstaan 25€
Marc
 
Dat zijn mooie velgjes Marc, ben benieuwd om ze onder het golfke te zien staan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan