Hoofdsponsor

1/24 Tim's Vw Golf 1 16V turbo [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ja beste Anthony maar dit is copy van een vriend zijne echte Golf 1 heeft wel 400pk aan boord een andere motor erin 16klepper en het was op vraag van zijn vrienden voor zijne verjaarda
 
Prachtwerk en een prachtig gebaar!
 
mooi :)
als ik kijk naar de foto's van de 1/1 golf, denk ik wel dat je op de achterwielbogen het stukje zwarte plastiek vergeten bent?
 
Nu ik ergens ben waar WiFi aanwezig is maar eens reageren want nu bij het verhuizen moet ik wachten tot februari eer ik terug internet en tv heb hetgeen ik wel schandalig vind.Maar nu terzake.Moest ik dit als geschenk krijgen ik zou dolgelukkig zijn.Ik vind het zeer mooi gedaan,die vriend zal er zeer gelukkig mee zijn want hij is echt zeer mooi nagebouwd.
Marc S
 
Thanks mannen
@Jordi wel ge hebt gelijk en ik had het nog niet eens gezien dank u
Marc
 
Ziet er mooi uit Marc, zoals je zelf zegt vooraan nog iets te hoog, al valt het op de ene foto meer op als op de andere.
Ben benieuwd naar foto's na de aanpassing.

De gelukkige zal er heel blij mee zijn, ook de garage is knap gedaan!
 
Na een knappe opmerking van Jordi heb ik besloten om deze steenslag bescherming er ook nog op te zetten
En de vooras is er ook terug afgegaan o de voorste wielen nog wat hoger te zetten op de veerpoot zodanig dat de voorkant nog lager komt en hij ( de Golf ) mooi horizontaal staat

attachment.jpg

De motor in closeup nu

attachment.jpg

Het instrumentenpaneel

attachment.jpg

En dat waren de laatste beelden , zaterdag vertrekt hij naar zijn nieuwe eigenaar
Mag nu op slot
Marc
 
Knap en die 3de foto vind ik nu eens de max sè grt
 
Marc heb je verlichting ingebouwd of is dit de reflex van de flitser?? Heel mooi effect
 
mooie Golf Marc, krijg ook zin om hem te bouwen :)

grts Anthony
 
@ Aris neen het is gewoon daglicht met een zeer trage sluitersnelheid is zuiver daglicht in bijna Macro stand
Anthony en iedereen bedankt voor jullie positieve reacties
Ja Anthony ik het reuze om hem te bouwen past bijna perfect
Marc
 
Ik moet dringend meer bij de autojongens komen kijken, echt genoten van dit topic Marc, met een prachtig resultaat (vooral met de garageverlichting aan).
 
Hij is nu helemaal 'AF' Marc, echt knap!
 
Zin in een Happy Ending ? Nee niet die ge denkt hoor :P
Zaterdag kwart voor acht 's avonds ik stap een beetje nerveus ( omdat ik zoiets niet gewend ben ) in mijn auto want ik moest om 8 uur bij de nieuwe eigenaar (Tim ) zijn van de Golf
Na een klein kwartiertje gereden te hebben kwam ik ter plaatse ,ik wist niet wat er ging gebeuren , stapte uit en de reuk van gebakken vlees op de barbecue kwam al tot mij
Een oprit naast het huis de garage poort open , een grote bbc stond daar te kwalmen met een paar kerels errond met een pint in hun hand , mijne kameraad die het spel in gang had gestoken zag ik ook staan liep ernaar toe hij zag me en riep uit volle borst " allemaal naar de tent "
Tent dacht ik zo wat gaat dat worden , ok door een veranda stond in de tuin een enorme party tent vol volk
Wow dacht ik zo bij mezelf wat is dat hier
Vanachter in de tent zag ik Tim staan en plots zag hij mij ook " Van Noten wat doet gij hier " riep hij , ik wurmde me door de massa vrienden en liep tot bij Tim , even later zei hij nog dat is raar dat gij hier rondloopt , het was dan ook al 6 jaar dat we elkaar nog eens gezien hadden , ik overhandigde een plastieken map .
Nu had ik toch alle foto's met uitleg over de bouw van de Golf met wat uitleg over het hoe en waarom ook nog afgeprint en in een plastieken map gedaan met als laatste blad al de namen van de vrienden en konden hun naam of felicitaties erbij schrijven , er volgde even een algemene stilte , Tim kreeg zijn moed vol want zoiets had hij natuurlijk niet verwacht
De reacties die daarop volgde waren overweldigend er werden Gsm's bovengehaald om bij te lichten want het was er tamelijk donker om goed de details te kunnen zien , de tent werd maar alleen verlicht met kerstverlichting . Iedereen was dol enthousiast en verbaasd over hetgeen ze te zien kregen
Iedereen in de tent kwam me bedanken en ook nog feliciteren voor het verrichte werk dat ik geleverd had , oef een hele opluchting voor mij hoor
Zo dit was even de toelichting wat modelbouw teweeg kan brengen , en het komt ook een beetje door ons forum van de wijze raad en hulp die mij tot dit niveau heeft gebracht


Dit topic mag nu op slot
Grt
Marc
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal Marc, je mag trots zijn dat je zoiets teweeg heb gebracht
 
Mooi einde van je bouw Marc, je vriend zal er lang geniet van hebben.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan