Hoofdsponsor

Anders / onbekend Neergeschoten Duitser (conversietje + tikje sculpting) [wip]

Erwin, ik denk dat het wel meevalt maar ik kijk het zeker na. Thanks !
 
Goh, da's een moeilijke, hij ligt met z'n hoofd tegen de schouder/bovenarm, de nek inkorten zou hier een probleem geven. Het rare is dat het erg meevalt als ik 'm van dichtbij bekijk. Moet ik over slapen want het stoort me zeker niet.
 
Ja die nek is maar van waar je het bekijkt en lijkt me op twee foto's 1 en de 4 wat lang grt.
 
Guy, zoals altijd ben ik de stille genieter bij je werken.
Jammer genoeg moet ik hier Erwin bijtreden, als je het geheel bekijk is het hoofd los van de romp.
De nek begint waar het uniform stopt, bij een plotse dood verslappen de spieren enige tijd voor het lichaam stijf wordt en hierdoor kunnen er zeker zeer vreemde houdingen ontstaan. Maar .......
Bij de eerste foto valt het het meeste op, in hypestrekring zou je nekspier een strakke lijn moeten vormen met de aanhechting aan je schouder. De door u getoonde nekspier is naar buiten gebroken juist op de rand van de kraag alsof ze de hechting met de schouder verloren is.
Het is natuurlijk mieren neuken met een vergrootglas en ingepast in het dio zal niemand het opvallen denk ik, omdat er genoeg prachtige details te zien zijn.

Grtx Jan
 
Op foto vind ik het nog steeds moeilijk om correct te kunnen antwoorden of nu iets goed of minder goed is,persoonlijk vind ik het misschien toch op zijn plaats om deze gesneuvelde jongen een klein sjaaltje te geven is altijd en mooi en leuk detail 😉
 
Het probleem is gewoon dat er een knik in de nek zit en dat kan in principe niet. Ik zal het anders uitdrukken: Alleen het hoofd kantelt, niet de nek.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan