Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Het logistiek platform & andere[wip] - Pagina 11
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 167

Discussie: Het logistiek platform & andere[wip]

Standaard

Laat maar komen!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Volg deze werken graag mee.
    Pascal

Standaard

Altijd interessant om te volgen en vaardigheden en tips opdoen , het is wel een imposant voertuig
    Suc6 verder
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Ik had niet door dat dit Belgisch was, supercool :-) Ziet er al fantastisch uit, wat een project. Die mitrailleurs zijn inderdaad fantastisch gedetailleerd. Spijtig van de - in verhouding - nogal grote gietblokken, maar je kan niet alles hebben zeker.

Standaard

Ik heb deze bouw pas onlangs ontdekt bij je laatste update en heb ondertussen de volledige bouw even doorlopen.
    Prachtig project dat je tot hiertoe hebt gerealiseerd. Het is niet zo evident om een bestaand (en bij velen zo gekend) voertuig zo gedetailleerd vorm te geven. Hier blijkt nogmaals het belang van goede documentatie (die soms niet altijd voorhanden is). Het is wel tof om te zien hoe tal van forumleden zich inspannen om je met raad en daad bij te staan. Als buitenstaander in deze materie is het werkelijk een prachtige bouw om te volgen. Mijn respect voor het geduld en de volharding die je bij deze bouw toont. Dit wordt absoluut een topmodel. Ik blijf met de grootste interesse volgen.

Mvg

Standaard

vandaag eerste battle seat gescratcht, nog twee te gaan

Standaard

Knap gedaan en voorzien van de details is het toch altijd een ferme meerwaarde.
    Pascal

Standaard

SF on the move, conversie van een trumpeter figuur

Standaard

Mooi houding.
    Pascal

Standaard

Een dagje vechten tegen de details, enkele stukken bijgemaakt en andere uit mijn bit box misbruikt.
    Maar de bedoeling is dat hij dit jaar van mijn werkbank verdwijnt.

wordt vervolgt

Standaard

Tof dat deze verder gaat .
    Hier zit al veel werk in en is knap om volgen.
    Pascal

Standaard

Vandaag de para geschilderd is nog niet volledig af maar bevalt me wel.

Standaard

Opnieuw mooi werk Jan maar kijk eens naar de eerste foto. Kan het zijn dat de loop verbogen is?
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Prachtig werk, maar wat me wel opvalt is dat de voorste wielen wel heel dicht op de wielkasten zitten. Bij de Unimog is er wel meer spatie.

Grzt Bart.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten