Hoofdsponsor

1/35 Het logistiek platform & andere[wip]

Toch zeker al in de goede richting grt.
 
De truck ben je echt mooi aan het opbouwen Jan, de rugzakjes missen nog wat finesse maar je kan zoiets niet in één keer afwerken...
 
Dit project heeft enige tijd stil gelegen om verschillende redenen.
Een daarvan is dat ik echt wel op zoek ben naar sommige onderdelen waar ik persoonlijk van vind dat ze gedetailleerd genoeg moeten zijn om ze in te passen.
Vrijdag is een deel van mijn bestelling aan gekomen.
En als ik eerlijk ben ik echt wel onder de indruk van het detail op deze schaal. Ze zijn ontworpen en uitgeprint in 3D en daarna in Resin gegoten.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Het ziet er zo filegraan uit dat ik een beetje angst heb om er aan te binnen, maar een vervolg komt er binnen enkele dagen.
 
Dat ziet er heel fragiel uit, heel veel succes!
 
Met een resin zaagje kom je al een eind weg. Maar die gasten van LiveResin hebben wel mooie spullen.
 
Ik ben benieuwd hoe deze twee werelden gaan samenkomen in één model, dit ziet er in elk geval ontzettend gedetailleerd uit.
 
na dat ik uiteindelijk alle onderdelen die ik zelf niet kan maken heb, of de vaardigheden die ik nodig heb onder de knie zal ik het voertuig en de figuren afwerken. Heb er eerst het stof afgehaald, staat ondertussen toch al een jaar bij de projecten "to finish"
en nog eens provisorisch samen gezet.

DSC-7121.jpg DSC-7120.jpg https://i.postimg.cc/LsT62qdk/DSC-7119.jpg
 
Altijd interessant om te volgen en vaardigheden en tips opdoen , het is wel een imposant voertuig
Suc6 verder
Marc
 
Ik had niet door dat dit Belgisch was, supercool :-) Ziet er al fantastisch uit, wat een project. Die mitrailleurs zijn inderdaad fantastisch gedetailleerd. Spijtig van de - in verhouding - nogal grote gietblokken, maar je kan niet alles hebben zeker.
 
Ik heb deze bouw pas onlangs ontdekt bij je laatste update en heb ondertussen de volledige bouw even doorlopen.
Prachtig project dat je tot hiertoe hebt gerealiseerd. Het is niet zo evident om een bestaand (en bij velen zo gekend) voertuig zo gedetailleerd vorm te geven. Hier blijkt nogmaals het belang van goede documentatie (die soms niet altijd voorhanden is). Het is wel tof om te zien hoe tal van forumleden zich inspannen om je met raad en daad bij te staan. Als buitenstaander in deze materie is het werkelijk een prachtige bouw om te volgen. Mijn respect voor het geduld en de volharding die je bij deze bouw toont. Dit wordt absoluut een topmodel. Ik blijf met de grootste interesse volgen.

Mvg
 
vandaag eerste battle seat gescratcht, nog twee te gaan

bouw-detail-090.jpg bouw-detail-091.jpg bouw-detail-092.jpg bouw-detail-093.jpg bouw-detail-094.jpg bouw-detail-095.jpg
 
Knap gedaan en voorzien van de details is het toch altijd een ferme meerwaarde.
 
Een dagje vechten tegen de details, enkele stukken bijgemaakt en andere uit mijn bit box misbruikt.
Maar de bedoeling is dat hij dit jaar van mijn werkbank verdwijnt.

DSC8506.jpg

DSC8508.jpg

DSC8509.jpg

DSC8510.jpg

wordt vervolgt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan