Hoofdsponsor

1/35 Belgian Ardennes 1944 [wip]

Misschien van wel swaken als je ze goed verdund of gebruikt als wash of filter zeker het proberen waard 😉
 
Ziet er goed uit Danny.
 
Indd, een knappe prestatie hier zulle, diene zetel is Just echt.....
Nu, ik stel me de vraag of dit niet zou gaan met waterverf ook, opgebracht in heel dunne laagjes, eigenlijk meer filteren dan....
Ik heb hier ook een lederen zitting van de zetel in mijn stranrear, misschien eens proberen....

attachment.jpg

lukt wel, beetje oefen en klein beetje retarder.

Grtx Jan
 
Thanks jongens...
Mooi schilderwerk jan ook heel geloofwaardig die lederen jas...
 
Hier zijn we weer met een kleine update van mijn projectje,we hebben vooral tijd en werk gestoken in onze kubelwagen...

ku8nqbku2lm78.gif

h5iufpktg.gif

kqpi2zzfi.gif

wtar2q1v8.gif

059osm2.gif

7wyb25ac2.gif

qhuaec4ort5.gif

g3ssk07o.gif

1mkvx04qlv.gif

66phxk9.gif

fexnf6w2jz.gif
 
Erg mooi resultaat Danny !

Maar die woestijnbanden vallen toch wel op hoor. Nu, het is jouw project dus doe je ermee wat je wil.
Maar als je deze in de Ardennen gaat positioneren gaat het plaatje niet echt kloppen.
Alles hang natuurlijk af van hoe je er zelf tegen aankijkt met betrekking tot historisch correct.

Ik volg in ieder geval.

Dirk
 
Mooi hoor (van de banden ken ik wel niets ) maar volg de werken op de voet
 
Het Kübeltje ziet er mooi uit, zachte bruine wash, het is subtiel en toch een wereld van verschil. Ik weet niet of er Kübels met woestijnbanden tot in de Ardennen zijn geraakt, maar helemaal ondenkbeeldig lijkt het me toch niet omdat in deze periode van de oorlog de Duitsers moesten beginnen improviseren. En anders sneeuwkettingen eromheen draperen ?
 
Danny, ik wil hier zeker de purist niet uithangen maar baseer U a.u.b. op foto's uit die periode, er zijn er meer dan genoeg voorhanden en je weet waar ze te zoeken.
Winter '44 met woestijnbanden? Wat moet je nog meer hebben om van de weg af te geraken?
Al je mooie werk gaat teloor gaan door die fout en dat zou echt zonde zijn.
 
Mooie Kubelwagen geworden, die camouflage is ook mooi gelukt, iets waar ik altijd mee worstel.

Grtz Bart
 
Thanks jongens voor alle feedback maar maak jullie echt geen zorgen ivb de banden 😉...
 
Gezien de tijd van het jaar zijn winterbanden wel aan te raden :laugh: maar word al een mooie kubel en met de banden zal het ongetwijfeld goed komen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan