Hoofdsponsor

1/35 Belgian Ardennes 1944 [wip]

Ben het met jullie eens, ook het profiel lijkt op dat van woestijnbanden.

Ik sluit aan bij de veronderstelling van Steven.
 
Bedankt jongens,als ik de doos opende zaten de wielen er los in terwijl de rest van de kit nog netjes vast zat had ik in een nieuwe kit nog niet gezien...

Thanks Steve👍👍zelf begin ik te denken dat de originele banden er uit zijn gehaald en de deze er in zijn gestopt ter vervanging 😉 dit had wel even mogen vermeld worden tijdens de aankoop,ik ga eens bekijken in welke richting ik ga gaan.
 
Danny, vanuit persoonlijke smaak voor dikke wielen zeg ik : hou deze banden, maar wend jouw schilderkunst aan om
als basis extra profiel erop te schilderen, waarna je de banden kunt vervuilen.
idee daarvoor : Kras heel licht (als template) een mooi terreinprofiel in de lichter dan zwarte basiskleur,
en schilder dan met licht en donker om groeven met diepte te simuleren.... is maar wild idee hoor...

Nog mooier is echt profiel er in te vijlen ?

Andere opties : verhaaltje verzinnen dat hier een reden voor was, of vervangen met originele Kübelwielen.

Maar het is jouw kunstwerk dus ga vooral jouw gang !

bandeloos groetje :D
 
Zijn inderdaad woestijnbanden, je zal een ander setje moeten opleggen vrees ik.
ter info: er bestaan ook sets met kettingen op, past misschien beter in de Ardennen.

Minor Models verkoopt deze, zie hun site:

http://www.minor-web.com/10.html

4€ per set van 2 (btw ex) maar hoog kwaliteit resine en geen problemen wat afhandeling van je bestelling betreft. heb daar al gekocht en zijn heel eerlijk, zelfs als er eventueel vertraging zou zijn om één of andere reden.
 
Laatst bewerkt:
Peter@ Erwin thanks voor de hulp ga nog eens goed kijken laat het jullie wel weten..😉
 
Ok beste bouwers ondertussen weer wat verder met dit projectje,de bouw van het voertuig is achter de rug zonder problemen zodat we ons wat hebben kunnen bezig gehouden met de AB in aanslag...:nowink:
Ook hier is alles goed verlopen alles netjes in de primer gezet en de cammo gespoten,verder mij wat verdiept hoe ik de woestijnbanden kon aanpakken om het plaatje te laten kloppen maar die foto's zullen voor wat later zijn..
De zit bankt achteraan is volledig met olieverf gedaan..
Hier zijn dan de voorlopige resultaten...:D

cseaiji2cmcyw.gif

olc2ro8og3gz5.gif

5dd9jbfknrb7m.gif

onmdkggyzvtdq.gif

xrbgxfyjfendu.gif

6v26sdrcvxezs.gif

qkoegckjsaqz9.gif

fxp7op99nxvrj.gif

ei7fzfem20tln.gif
 
Fijn schilderwerk en vooral een fantastische lederen look van de bank. Ik weet niet of deze Kübels een leren bank hadden, maar daar van uitgaande ziet het er echt geweldig uit. Hoe heb je dit gedaan?

Ga je hem ook een beetje schoon houden?
 
Fijn schilderwerk en vooral een fantastische lederen look van de bank. Ik weet niet of deze Kübels een leren bank hadden, maar daar van uitgaande ziet het er echt geweldig uit. Hoe heb je dit gedaan?

Ga je hem ook een beetje schoon houden?

Thanks Roy,ik ga deze niet teveel vuil maken Roy aan de zijkanten zal wat slijk komen maar ga het wel geloofwaardig houden..
De zetel heb ik met met olieverf gedaan ben de laatste tijd daar wat mee aan het experimenteren en gaat me goed af,de kleuren die ik hier heb gebruikt zijn
allen van 502 Abteilung..
-Sandbrown
-Brown Wash
-Sunny flesh tone..
Deze heb ik wet wet gecombineerd om ze mooi samen te laten vloeien ..
 
Ja man dat bankje...schoon hoor Danny !
 
Thankd G heb ik een tijd mee zoet geweest en nu maar hopen dat de voorste zetels er ook zo goed gaan uitzien... ;)
 
Ik treed de anderen bij Danny...knap werk aan dat bankje...

En net zoals jij ben ik de laatste tijd ook meer aan het experimenteren met olieverf, wet in wet is leuk werken en je krijgt bijna instant result en als het je niet aanstaat kan je het gemakkelijker oplossen dan met acrylverfjes.

Keep going!!!
 
Sluit me aan bij de collega's, terug een knaller.

Grtz Bart.
 
Mooi spuitwerk en die zetel ziet er ook goed uit.
 
zie deze voor het eerst voorbij komen... mooi gespoten auto en de bank is inderdaad grote klasse.
ga deze zeker in de gaten houden..

Grtz Ed
 
Mooi gespoten, ook de bank met de olieverfjes is knap gedaan.
 
In zijn geheel al knap en beloofd weeral grt.
 
Hey,

Indd, een knappe prestatie hier zulle, diene zetel is Just echt.....
Nu, ik stel me de vraag of dit niet zou gaan met waterverf ook, opgebracht in heel dunne laagjes, eigenlijk meer filteren dan....
Ik heb hier ook een lederen zitting van de zetel in mijn stranrear, misschien eens proberen....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan