Hoofdsponsor

1/35 "Joined forces - Common enemy" British LRDG Command Car 1/35 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de 3 zombies die ik heb zien passeren, zou ik zelf voor de halve kruipende gaan. Die lijkt me het best bij het tafereel passen.
 
Het zal die halve zombie worden, hopelijk kunnen ze die nog meebrengen zondag naar Fleurus samen met de rest van m'n eerder gedane bestelling. Hopelijk bekijken ze morgen hun nieuwe bestellingen nog.

Dit is de nieuwe opzet, een andere Duitser en de Brit achter het voertuig. De Duitser zal nog een handvuurwapen krijgen zodat het logischer overkomt. Ook de decals hangen al op de wagen zoals ze voorzien waren op het plan. Morgen ze verweren en een mooie zoeken om de speciale eenheid aan te duiden.

attachment.jpg
 
Alle decals hangen er op en de oude decals zijn verweerd. De rode, gezamelijke-eenheids-decals zijn nog niet droog en zullen later een zeer lichte bewerking krijgen om ze te laten opgaan in het voertuig. Als ze me dan nog bevallen tenminste. Indien niet gaan ze er af en hang ik nieuwe.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
De decal aan de linkerkant van het voertuig is kapot gegaan, die was blijkbaar nog niet droog genoeg. Ik zal dus iets moeten uitvinden om daar voor te hangen.
 
Alain het kan toch gebeuren dat in de hitte van de strijd zo een beschadiging voor komt zo laten vriend
We hebben op de leden dag uitvoerig over u gehad ( niks slecht ) dat ge zo goed bezig waas
Doe zo verder
marc
 
We doen ons best om deze keer alles af te werken.

En die decal...die is helemaal verdwenen. Gewoon door aan te raken is hij vergaan in kleine stukjes. Maar ik zal wel iets vinden om die plek wat te camoufleren zodat het niet opvalt dat er aan die kant geen hangt.
 
Wel het is een mooie opzet ,en alles oogt ook heel goed het embleem vind ik ook passend bij zombie dingen goed bezig.
 
Dankjewel, ik ben er ook wel tevreden mee maar als ik het dan vergelijk met dingen die je op een beurs ziet dan is alles zo compleet anders. Het is net alsof het totaal niet past bij wat je overal ziet. Je zou kunnen zeggen dat zoiets goed is maar aan de andere kant is er nog altijd de groepsdruk.

't Is moeilijk om m' draai te vinden met modelbouw.
 
Ik ben in de war met de kleuren van de uniformen. Welke van deze gebruik ik best voor de Brit en de Duitser? Allebei zijn ze gestationeerd in Afrika en ik zou de kleuren van daar tijdens de tweede wereldoorlog zo dicht mogelijk willen benaderen. Er is wel wat ruimte voor speling aangezien het alternative history is.

attachment.jpg
 
Alain moet dat een exacte kleur zijn en welk decennia zitten ? Zitten we op de aarde ? Waar bevinden we ons
Ik denk niet dat een rol speelt bedenk zelf een kleurtje
Marc
 
Het idee was om het te laten afspelen op aarde tijdens de tweede wereldoorlog in Afrika. Je weet wel, Rommel tegen Montgomery maar door die zombies moeten ze nu samenwerken. Daarom wil ik het kleur ongeveer benaderen. Ik had gedacht aan het derde potje voor de Brit en het vierde voor de Duitser. Maar ik ben nog niet zeker en het is het enige waar ik nu kan aan verder werken. Het voertuig zit in de vernis en de zombie ben ik aan het lijmen.

Nog wat film kijken ondertussen en m'n gedachten laten draaien.
 
Beetje stof verspreid op de plakkerige vernis.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Beetje experimenteren met uniformkleuren. Nog niet echt zoals het moet maar het komt wel.

attachment.jpg
 
Momenteel bezig met de "rommel" en de wapens voor bij het voertuig. Als ik het zo bekijk zou dit diorama tegen het einde van de week kunnen klaar zijn.
 
Kan iemand iets bijschrijven in de titel?

Voor de titel had ik graag "Common Enemy" zien staan. Zo heet het diorama.
 
Die titel zou wel beter zijn maar het naamplaatje is al gemaakt en onderweg. Er zullen waarschijnlijk nog zo'n soort diorama's volgen en dan kan ik die naam gebruiken.
 
Niemand een mening of kennis over die uniformen?
 
Ach die verschillen van streek tot streek en jaartal ik ga u in een bp mijn persoonlijke collectie DAK en Engelse Woestijn uniformen sturen ..die zijn 150% Echt.
dan zie je maar wat u er wil mee gaan doen...wel deze foto's niet delen met iemand AUB. cargo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan