Hoofdsponsor

1/24 Ford Mustang GT 2005 [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Mis eigenlijk een paar race strepen om het wet spannender te maken het is nu net een oma wagentje :) Maar vind hem toch wel netjes zo.
 
Bedankt allen.

@Juteke11, er komen zeker nieuwe projecten. Heb nog 2 Fordjes, een space shuttle en een Chinese raket liggen. Zit enkel beetje in dubio. De Mustang is volledig met penseel geverfd en op zich ben ik best wel tevreden, maar het kan strakker met airbrush. Maar op dit ogenblik kan ik die investering nog niet maken. Dus beetje aan het twijfelen of ik op korte termijn één van die dozen ga opentrekken of nog wat ga wachten. Een optie is ook om een bouwdoos te kopen van iets dat me minder boeit en dat ik nadien waarschijnlijk toch niet in mijn vitrine zet om sowieso wel extra bouwervaring op te doen.

@Ron, de racestrepen hadden gekund. Ik heb de zilverkleurige decals liggen, maar iets heeft me tegengehouden. Ik wou hem precies toch iets "cleaner" houden.
 
Vind het wel mooi gedaan mits hij met de hand geschilderd is en na zo een lange tijd stil gelegen te hebben.Voor de ruiten te plaatsen gebruik ik altijd houtlijm en dat werkt goed en geen risico voor vervelende vlekken.
Marc S
 
Mooi werk; ik vind hem met en zonder strepen interessant.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan