Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Opwaarderen/herstellen van gebouwen H0 (1/87 ) - Pagina 6
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 88 van 88

Discussie: Opwaarderen/herstellen van gebouwen H0 (1/87 )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Ron,

Mooi filmpje,
    Heel leerzaam

Mvg
    airbus56

Standaard

Van dezelfde persoon zijn meerdere filmpjes te vinden.
    Ik zie ze soms via fb passeren...
    Merci voor deze link Ron

Standaard

Terug een werkdag voorbij op de bouwwerf, en ze zijn er ingevlogen..
    De buren wensten zeer plots dat hun huis ook moest opgewaardeerd worden
    Stel je voor dat de buurt het huis van de buren mooier zou vinden...
    Er werden dus kosten noch moeite bespaart.

Dit was hun droomhuis tot voor kort

Manlief had over de jaren heen het één en ander zelf gedaan, maar zo te zien telkens maar half werk, met dubbel zoveel lijm .
    Beginnen bij het begin dan maar:

Na de opkuis is het schilderwerk en terug ineen steken van de grote onderdelen.
    Nog wat struiken laten groeien op de nieuwe klimrekken, waarvan de helft van de buren hun afbraak afkomstig is

Als extraatje, maar zonder "Before" foto een kleinen paddenstoel:

Laatst gewijzigd door Beyond; 03-11-19 om 14:55

Standaard

Je bent hier in sneltempo gans de buurt aan het renoveren….
    Je hebt duidelijk de smaak te pakken

Mvg
    airbus56

Standaard

Heerlijk om dit te zien groeien en er natuurlijker begint uit te zien , ge zijt goed bezig werkelijk
    Krijg wel flash-backs uit mijn jonge jaren toen had ik een paar huisjes van Faller , een kerk en een groot station maar tegenover deze was dat maar een plastik achtig gedoe maar ja toen die tijd was er niet veel anders
    Het zal een mooi project zijn als het af zal zijn
    Suc6 verder
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Merci airbus56 en Coachke.

Intussen de derde (en voorlopig laatste) villa in de rij opgeknapt.
    Helaas geen "Before" foto van deze genomen, enkel de afgewerkte versie.

Volgend gebouw dat mijn aandacht heeft getrokken is een klein station. Deze doet mij denken aan het station uit mijn geboorte stad (hoewel de vergelijking ver te zoeken is.. )
    Dit zal iets meer werk vergen om terug bruikbaar te maken denk ik, maar de uitdaging lonkt...

Standaard

knap , ik heb me ooit laten wijsmaken dat bij Faller het allemaal bestaande huizen waren 1/1 ik weet niet of het waar is of was
    Als kind heb ik ooit ook zo een grote kerk , groot station en huisjes gehad , misschien daar de basis gekregen van mijn modelbouw nu want mijn vader stak die allemaal zelf in elkaar
    Suc6 verder
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Knap werk wat je neerzet, en lekker vlot ook. Heel veel succes met het station
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Knap werk, brengt nostalgie terug.
    Die oude plastic, treinbaan vol met sporen en huisjes ertussen.
    Zalige tijden. Dromen in de catalogus van Faller...
    Een plezier om zoveel modellen uit mijn kindertijd te zien passeren.

Standaard

Mooie vorderingen en kijk uit naar het geheel.
    Pascal

Standaard

Zalige reacties

Coachke, er zijn inderdaad modellen naar echt voorbeeld gemaakt, maar lang niet alle modellen
    Het ging dan meer over de modellen van het jaar of een speciale/beperkte uitgave.
    Maar ze moeten de mosterd wel ergens halen hé

Dank Aris. Het laatste model had niet veel opknapwerk, enkel wat kuisen, schilderen, et voila

Ja, nostalgie ten troef Yamato
    Met dit soort modelbouw is het voor mij allemaal begonnen toen ik heel erg klein was. Mijn oudere broer had al een baan toen ik geboren werd.. Daar heb ik nu nog treinen van liggen, bijna antiek, de treinen hé, ik niet

Blij dat je er kan van genieten Pascal
    Het geheel zal echter nog enige tijd op zich laten wachten... Laten we zeggen dat het een tien-jaren-plan is met rekbare jaren

Standaard

Als je aannemers nog om werk verlegen zitten dan heb ik hier wel nog een paar gedemonteerde stukken die jouw kant op mogen komen. Had ze anders meegebracht naar de ledendag maar gezien dat je er niet bij zal zijn deze maal.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwin Bekijk bericht
    Als je aannemers nog om werk verlegen zitten dan heb ik hier wel nog een paar gedemonteerde stukken die jouw kant op mogen komen. Had ze anders meegebracht naar de ledendag maar gezien dat je er niet bij zal zijn deze maal.
    Recup materialen worden zelden afgewezen
    We gaan elkaar inderdaad niet treffen deze ledendag-editie.
    Maar ik heb een sterk vermoeden dat we elkaar nog wel ergens op een beurs zullen tegenkomen ?
    Alvast bedankt, ik kijk er naar uit

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten