Hoofdsponsor

1/35 Aufklärungspanzer 38(T) with 2cm Kw.K.38. [DONE]

Zéér mooi resultaat hoor, kweet niet waar je dit nog kan finetunen ;)
 
Dirk het is bijna kerst, zullen we het gezellig houden :D
 
...

Soit, ondermeer het vinden van deze referentiefoto bracht de verlossing. Ik had niet veel op met die spuuglelijke paraplu-antenne uit de kit.
Te dik en niet echt stevig, recipy for disaster dus...maar ik ging er oorspronkelijk van uit dat ELKE Aufklärungspanzer er eentje had.
Ik ben uiteindelijk voor deze situatie gegaan :

ONLY for reference purposes !
http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=103062&d=1514050673

Morgen is deze af.

Hey Guy, die antennes waren afneembaar. Dus kunt ge altijd kiezen of ge ze op uw model wilt plaatsen of niet.

Heel mooie vorderingen, wordt weer een prachtmodel.

Groeten

Pascal
 
Pascal, dank je voor het binnen springen hier.

Hoewel ik nog even afweeg of ik er nog wat takkenspul bij zwier, verklaar ik deze klaar.

Ik parkeerde hem op een simpele zwarte base, niet clichématig een beetje schuin maar verdorie gewoon recht, nah !

attachment.jpg

attachment.jpg

Groeten.
 
dat is ook een mooie ondergrond ;) het moeten niet altijd van die afgeschuinde houten plankjes zijn of een modder-ondergrondje :)
Voor mijn volgende 1/72 tankje ga ik ook weer zelf een ondergrondje printen
 
Hij staat er mooi op te blinken Guy, zelfs al is hij mat. :8
Mooie simpele sobere ondergrond, meer moet dat niet zijn.
 
Heel mooi geworden Guy, ook een hele mooie ondergrond
 
Bedankt voor jullie enthousiasme tijdens de duur van dit korte maar plezierige project.
 
Weer een mooi model geworden G. Ik heb wel de indruk dat je je een beetje heb ingehouden wat de wheatering betrft iets minder als normaal?
 
Prachtig werk geleverd , nu als ik ze zo zie staan doet me wat denken aan de Cromwell tank ( zou volgens de boekskes de eerste tank zijn die Antwerpen binnenreed )
heb daar vanaf mijn 6 jaar vlak naast gewoond ondertussen al 3x verplaatst
Marc
 
Hey,

Jawade man, da's weer een prachtstuk geworden he....
Ik vind dat persoonlijk heel knap, zo'n model op een neutrale ondergrond, museumstukje man.... ;) :)
 
Ron, ik heb me ingehouden inzake de verfschade en-verwering in het algemeen omdat deze pantsertjes sneller vernietigd werden dan de bemanningen ze konden beschadigen, het was eind '44 en de Russen waren goed op dreef zullen we maar zeggen.

Marc, dat een Cromwell als eerste Antwerpen binnenreed zou goed kunnen, er zijn prachtige foto's van die gebeurtenissen op 4 september.

Swaken, ik heb er zo een aantal op een zwarte base en dat ziet er toch leuk uit telkens er eentje wordt bijgeschoven.

Iedereen mercikes.
 
Hey,

Guy, die uniformiteit in je modellen geeft zoveel meer...., knap werk man. ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan