Hoofdsponsor

1/35 Aufklärungspanzer 38(T) with 2cm Kw.K.38. [DONE]

Leuk project Guy.

RUDD, ik wou dat ik het ook kon. Bij mij is het RNDD : Recht naar de dremel :huh:
 
Peter, thanks.

Danny, de trekwielen zijn niet verlijmd.

Pascal, af en toe kan dat toch leuk zijn hoor, zeker na een serieus lange termijn diorama.
 
Weer wat kunnen lijmen, enkel bij de beugel die de reservetracks op hun plek houden een klein ingreepje gedaan, dat was me toch net iets te dik.

attachment.jpg

attachment.jpg

De stoeltjes had ik ook kunnen verfijnen maar ze zitten zo diep in het voertuig dat geen mens ze nog in volle glorie zal zien. Plakkeuh !
 
Een OOB bouw is plezant bijtijds he, en een op een 38(t) gebaseerde panzer doet me terug denken aan vroeger. Ik denk dat jouw 38(t) mijn eerste herinnering in het modelbouwwereldje aan jouw werk is.

T gaat al vooruit :D

Enneuh, die screenshot waar jij de camo op gebaseerd hebt komt uit War Thunder zie ik...heb jij daar een account? :O

Sorry maatje, ik heb je botweg vergeten te antwoorden.

Bij deze, ik heb daar geen account Wouter, want als ik met die prullen begin wordt er niet meer gebouwd.
 
Lekkah lekkah, bijna tijd voor verf. Als k t zo zie krijg ik goesting om mijn oude 38(t) shelf queen terug boven te halen. Zal nog niet gebeuren :P. Ondertussen geniet ik wel van dit lekkers.

En spijtig, War Thunder is dikke fun, al speel ik vooral de vliegtuigen, kan je lekker tactisch dommeriken afknallen LOL

Keep it coming I'd say!
 
Een kleine update dan Wouter, het gevechtscompartiment. Ook hier weer een vlotte bouw, weinig opkuis van onderdelen, enkel de MG42 vroeg meer aandacht omdat hij maar niet wilde passen in z'n cradle. Hij was evenmin mooi uitgelijnd tov de 2cm kanonloop. Ook waren hier de instructies vaag. Referenties brachten de oplossing, en ook de kennis van het feit dat evengoed een MG34 ingebouwd kon worden. Heb ik niet gedaan want de 42 is erg scherp gegoten.

attachment.jpg

Groeten.
 
Prachtig hoe je bezig bent .
 
Hier gaat het wat beter vooruit he mannen, ik heb er veel plezier van.
 
Is er nog een stoeltje vrij Guy?
Had blijkbaar in alle drukte deze bouw over het hoofd gezien.
Lijkt mij wel een leuke en vlotte bouw te zijn, iets wat we allemaal af en toe wel eens nodig hebben.
 
Het gaat hier zeer vlot, krijg de tijd niet om bij te benen... ;)
 
Mooie bouw. Heb dezelfde kit ook nog liggen. 2 keer zelfs, 1 keer om rootb te bouwen en 1 keer met een volledige PE upgrade. Ik volg.
 
Erwin, je kan gaan zitten waar je wil vriend ! Een bouw in acht prentjes, dat leest wat vlotter he...

Beyond, fift gear bouwen, en lol dat ik heb !

Buzzy, twee keer lol dan, de pe upgrade zal allicht wat verfijnder zijn, maar ook RUDD mag ie er wezen, je zal zien als je eraan begint.

attachment.jpg

We kunnen gaan schilderen aan het interieur, wat spartaanser beneden, boven een stuk scherper !
 
Altijd wel leuk om eens snel resultaat te zien.

Roodb is dat hetzelfde als jsootb :)
 
Het ziet er inderdaad heel goed en mooi gedetailleerd uit. ben nu al aan het genieten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan