Hoofdsponsor

1/35 Zombie Destroyer SU-122 [wip]

En gij gleuft, dat nadat er een Tank over uwe steenpad gereden heeft er nog iets over is. Ondergrond bruin, en hups alles stenen aan de zijkant, misschien alleen in het midden een drood voetgangers paadje
 
Er is inderdaad een heel grote kans dat die tank het steenpad zal kapot rijden maar zo'n kapotgereden pad is niet zo makkelijk te maken. Wel kan ik proberen om het aan de andere kan wat meer kapot te maken en de tank om te draaien.

Het is bijna niet te geloven hoeveel er komt kijken bij het maken van een diorama, je zou er de moed bij verliezen. Telkens opnieuw zie ik iets over het hoofd waardoor het onmogelijk blijkt om het perfecte project neer te zetten.
 
Ik heb zelf met AIFV en M113 gereden, en inderdaad de stenen zullen verschuiven, wat je misschien kan doen is sommige stenen in een andere positie leggen en andere een beetje omhoog laten komen. Daar waar je tank is gepaseerd is natuurlijk. Let wel op dit gebeurd wanneer een tank draait op zijn rupsen, bij gewoon recht door rijden worden de stenen hooguit naar beneden gedrukt.

Grtz Bart.
 
Het plan is om de tank rechtdoor te laten rijden. Dus zou ik kunnen verder werken zo maar misschien nog wat putten bijmaken? Vanavond eens bekijken.
 
Alain moed verliezen waarom ? Er hangen toch geen levens aan vast he , gewoon opnieuw , beter , doordachter en ja het kost tijd en werk maar dan pas kom je er .
Het heeft bij mij ook jaren gekost om me op dat gebied te herprogrammeren en nog steeds slaag ik er niet altijd in , maar ben hierin enorm verbeterd
En die steentjes vind ik mooi hoor maar iets te modern ik zou gegaan hebben met kasseien die lijden niet zo veel dan betonnen klinkers en je kan er alle kanten mee uit en het is iets van in die tijd ,of speelt dat geen rol ?
Marc
 
De tijd speelt geen rol, het is een tank die in principe nu ook nog kan gebruikt worden. Zeker in een setting als deze.

Met herbeginnen heb ik niet zo'n groot probleem maar soms is het vermoeiend om geen vooruitgang te zien. Daarom zal ik die betonklinkers verder gebruiken maar met wat meer putten en wat meer schots en scheef. Kasseien zal ik zeker ook nog gebruiken op diorama's, daar kan je ook mooie dingen mee maken.
 
Nog wat steentjes gelegd met het verschuiven er van in het achterhoofd. Wel vreemd dat de putten niet te zien zijn op de foto, misschien omdat ze niet heel diep zijn? Ze zijn misschien subtiel aangebracht, onopvallend zodat ze opvallen.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is wat ik bedoel zie, zeker de bovenste verzakking, dat heb ik meermaals gezien toen tanks of AIF"s rondreden.

Gzts Bart.
 
Het ziet er wel een stuk beter en natuurlijker uit zo.

Nu zijn de steentjes op :@

Een luchtfoto:

attachment.jpg

Achteraanzicht:

attachment.jpg
 
Mooie vorderingen. Dit heeft veel potentieel.
Volhouden Alain, de weg en de verschoven stene zien er perfect uit !!
 
Dankjewel mensen. Het zijn heerlijke steentjes om mee te werken. Het is prutswerk maar er zijn mooie resultaten mee te behalen. Tot nu toe heb ik er 1.000 gebruikt wat wil zeggen dat er nog zo'n kleine 1.500 nodig zijn. Die zijn gelukkig onderweg en verwacht ik maandag of dinsdag hier. Dan zal de straat verder aangelegd worden, ik kijk er al naar uit.
 
Alain ik moet toegeven ge hebt uw best gedaan zeker de indrukken van de tracks
Proficiat , zo blijven verder doen ge ziet ge komt er nog hoor
Marc
 
Alain zo ziet het er heel mooi uit.
 
Volg de rest in commentaar grt.
 
Weer in actie geschoten met de ZombieDestroyer. Geen wereldschokkende dingen gedaan, enkel wat steentjes op de muur gekleefd (de lijm stinkt) want die steentjes zijn vandaag binnengekomen.

De muur is ondertussen omgerekend 1m40 hoog.

Vraagje voor jullie bouwers die er meer van kennen dan ik. Zo'n manhole, zou ik die kunnen leggen op de aangeduide plaatsen? Eén in de zijstraat en één op het einde van de hoofdweg? Of maar één? Ik wil er de ronde voor gebruiken, die 2 bovenaan of die 2 onderaan.

Hopelijk weet er iemand het antwoord en kan die persoon dat hier delen. Ik heb eigenlijk nog nooit goed gelet op van die manholes langs de weg en weet bijgevolg ook niet waar ze die ongeveer plaatsen.

attachment.jpg
 
Tja, dokter google...we kunnen het niet altijd even goed met elkaar vinden en ik dacht dat het onbegonnen werk zou zijn om te weten hoe ver die dingen uit elkaar liggen. Blijkbaar is er daar geen vaste afstand in.
 
Inderdaad. Je kan er alle kanten mee uit.
Handig meegenomen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan