Hoofdsponsor

1/35 Zombie Destroyer SU-122 [wip]

Urban camo zal het worden.

Wel een paar vraagjes daarover.

Eerst en vooral: afplakken zal zeker nodig zijn maar is afplakken met zo'n plaklint een goed idee?

attachment.jpg

Ten tweede: is er vrijheid in camo-schema's of zijn dat standaard schema's? Hoewel ik hoe dan ook in zekere zin vrijheid heb doordat het een alternatieve geschiedenis is. Maar toch wil ik geen enorme blunder slaan met dingen die totaal onmogelijk zijn.
 
Alain als ge niks anders hebt kleef een stuk tape op glas en snij eerst een reep af om een rechte af en meet vervolgens een breedte van een paar mm af en snijd met een zeer scherp mes die reep af zo kan je smalle afplaktape maken want zo is het te breed en werkt niet makkelijk
 
Goede tip en ik heb ook eens ergens gelezen dat je het beter een paar keer op het glas kleeft en er af trekt om het minder te doen plakken? Zou beter zijn voor de onderliggende lagen verf.
 
Goede tip en ik heb ook eens ergens gelezen dat je het beter een paar keer op het glas kleeft en er af trekt om het minder te doen plakken? Zou beter zijn voor de onderliggende lagen verf.

Hallo Alain,

Dat hangt een beetje af van het soort van tape. Als je niet zeker bent, eerst even testen. Bvb op de bodem van je kit.
Wat de urban camo betreft denk ik dat je alle vrijheid hebt aangezien je scene niet de echte realiteit weerspiegelt.

Dirk
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan