Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Landrover Serie K for 1998

Heel veel succes
 
Bedankt beste bouwers ,ondertussen ben ik al flink begonnen en x aantal onderdeeltjes aan het ontbramen en de gietnaden wegwerken ,rustig en gestaag gebeuren deze werken ,
 
Landrover groepsbouw

De eerste foto's even vlug posten !!

attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



Alles netjes gewassen .

De eerste reeks onderdelen gezuiverd en gietnaden verwijderd

attachment.jpg


vervolgens de zitjes en stuur geverfd omdat deze niet nato groen zijn

De hood al in elkaar gestoken grondverf erop..

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Komaan Luc ge zijt goed bezig , gewoon rustig verder werken
Komt goed
Marc
 
landrover 12 uur bouwen

De volgende stappen van mijn schema zijn praktisch goed op tijd enkel wat veel tijd gestoken in het synchroniseren van de bruggen van de wielen en de voorkant van de body zelf ik heb op een paar plaatsen wat materiaal moeten af vijlen o de goed pas vorm te vinden ,daarna al de gehele voorkant gelijmd en het onderstel eveneens.

attachment.jpg


attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg


:wacko::wacko:

Even een versnelling bij gezet en alle delen van de laadbak aan elkaar gelijmd met passen en schuren vooraf ,vervolgens de body op het chassis gelijmd en de achterkant er ook op gezet.

attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg




attachment.jpg





dadelijk alles in de primer zetten...slissen en de eerste lak laag geven.
 
Laatst bewerkt:
Weet je Luc wat ik nu zo fijn vind ? Dat is dat ge uw model ziet groeien van een hoopje plastic plaatjes en stukjes naar iets moois
Tof ik vind dat ge goed bezig bent
Marc
 
Landrover 12 uur bouwen

De volgende fase is dan weer achter de rug (blij dat de zon schijnt zo droogde mijn verf uit de spuitbus veel vlugger) dus de beelden van de grondlaag toon ik liever niet ,die zijn door de zon mislukt ,en nu ik er naar keek..maar de ander beeldjes zijn te doen ik toon ze van de eerste kaki laag tot de derde eindlaag ..daarna de ruiten in gelijmd en al de stoelen het stuurhuis en dashboard gemonteerd..de hood erop gepast ..de wielen klaar gemaakt en er op gezet..


attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg





attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg





attachment.jpg


attachment.jpg



:huh::wacko:
 
landrover 12 uur bouwen

De volgende beeldjes van de vooruitgang ,lichten reflectoren en koplampen gemaakt ,de wielen zijn vast...

attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg :)
 
Ziet er bon uit he alleen uw foto's zijn wat onscherp , te dicht bij of te weinig licht , probeer eens te flitsen maar hou er een stuk bakpapier voor dan is de flits niet te fel
Marc
 
landrover 12 uur bouwen

Tja ik ben helaas geen goede fotograaf dat weet ik van mezelf ,maar mijn landrover kan je dan weer live bekijken op de ledendag..
voor nu heb ik nog enkele eindfoto's want mijn model is klaar zoals ik het zou willen,verweren doet momenteel meer schade dan goed dus ik blijf er verder af..

attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg




attachment.jpg



attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi eindresultaat :) voor mij hoeft dat verweren ook niet, zeker niet als er een 'tijdsdruk' is :)

Mooi afgewerkt op korte tijd ;)
 
Ongelooflijk wat je daar hebt gepresteerd Luc. Ik had er een hard hoofd in dat je dit überhaupt voor elkaar ging krijgen in 12 uur en nu blijk je als eerste klaar!

Het is daarbij ook nog eens een erg mooi model geworden. Dat de Land Rover niet verweerd is, stoort mij zeker niet. Ik zie al uit om deze op de ledendag te bewonderen, natuurlijk neem ik mijn twee stuks ook mee en hopelijk de andere deelnemers die komen ook.

Ik ben benieuwd wat je van deze groepsbouw vond.
 
Ik moet toegeven Roy dat alles hier heeft moeten wijken om dit model te maken,en we hebben er veel plezier aan gehad!!! ik meende in de namiddag dat het ging fout lopen met de spuitbus,maar ik kreeg de spuitkop toch proper ondanks dat ik het altijd onderste boven leegspuit,maar het was dan ook al 3 maanden geleden dat ik ze nog gebruikt had ,plus..terwijl het stond te drogen kwamen de katjes van de buren heel dicht bij en de schrik was er dat ze op de tafel sprongen..maar goed een hele fijne tijd gehad...toffe dag geweest..ik hoop ook op de andere modellen live te kunnen zien op de ledendag..bedankt voor het initiatief ....
 
Netjes Luc , je bent er al vanaf ...van de groepsbouw en het resultaat mag best gezien worden hoor !

Terug ééntje erbij voor je verzameling :)
 
Mooi resultaat en ruim binnen tijd.
 
ja op de leden dag zal ik er helaas niet bij zijn
maar je hebt wel wat moois neer gezet cargo master
mooi werk
 
Zeer mooi resultaat Cargomaster
Applaus Applaus
Een mooie aanwinst voor de verzameling, en dat in binnen 12u tijd.
Chapeau!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan