Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Mercedes met de preciesie van een Zwitzers Uurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
de Box

Voorkant en achterkant
attachment.jpg attachment.jpg


























De inhoud
attachment.jpg






















en de beschrijving

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Dit klinkt als een mooi project, ik zal het volgen.
 
Een Smartje! Kom je niet veel tegen in de modelbouwwereld.
Als ik het goed bekeken heb, zijn er al voorgekleurde stukken aanwezig ook.
 
Nice, ik volg niet want ik zal al moeite zat hebben mijn eigen model af te krijgen :D:D:D

Fred
 
Dat je deze kit gaat schilderen, maakt het meteen een stuk interessanter; anders was de uitdaging er nauwelijks geweest.

Ik vraag me wel af hoe je dit gaat doen in verband met droogtijden; een 2K-vernis eroverheen uiteindelijk zal wellicht een zeer aanvaardbaar eindresultaat opleveren. Het zal verkeren, ik ben benieuwd.
 
Beste vrienden, ik heb nog eens gekeken en overdacht. De tijdschema's samen gesteld. Om 09.00 kan ik niet beginnen, voor het eerst om 15.30. Door dingen die net iets op korte termijn gebeuren en veranderen.
Roy deze kit heb ik gekocht toen ik net begon en ik vind het ook zo kinderachtig, dat was de uitdaging, Die komt hierna toch nooit meer uit zijn doos. Als iemand hem wil hebben, en bouwen, stuur een adres, dan krijg je hem.
De reden dat ik deze niet wil bouwen en voor aanvang stop, is echt in een gevoelssfeer
 
PM ontvangen en ik snap het helemaal!

Mooi gebaar dat je deze kit zo wilt aanbieden.
 
Hey Aris ik heb wel interesse als die nog vrij is , ik zie dat wel zitten om zo iets te bouwen
 
Ok bedankt
voor het overige hoor ik het wel
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan