Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Zamek Blatna schaal 1:250

Zeer zeker veel succes met de bouw...straks zal ik je resultaat wel kunnen bewonderen....
 
Wat gingen ik ook alweer doen.....o ja een kasteel op 12 uur tijd:laugh::laugh::laugh:

Jongens wat valt dat tegen zeg maar we zijn goed onder weg al vraag ik me af of het gaat lukken binnen de 12 uur.
Maar ik hou stug vol want de dag was hiervoor gereserveerd.

Progress tot nu toe, volledig verslag volgt als het model klaar is.

OW69Ax7.jpg

Fred
 
Fredje het gaat toch redelijk vlot he , natuurlijk het prutswerk moet nog beginnen he
marc
 
Zal nog een hele strijd worden om deze af te krijgen, maar ik ga stug door:

jVDcAr0.jpg

Fred
 
Wel wel kijk eens hoe ver onze Fred staat ongelooflijk
Prachtig Fred
Marc
 
Toch al goed gevorderd. Ziet er mooi uit
 
Helaas ga ik het net niet redden :angry::angry:

Na 12 uur model bouwen staat deze er nu zo bij:
kFhLXYI.jpg

tehwtau.jpg

mcRYah9.jpg

6q6KuBo.jpg

Wat moet er nog gedaan worden:
* de brug
* De toren moet afgewerkt worden.
* alle schoorstenen
* diverse torentjes
* afwerking daken

VM9CfKE.jpg

Het lijkt niet veel maar die kleine brol gaat veel tijd in zitten, ik denkt nog een uurtje of 2 nodig te hebben.
Maar vandaag niet meer, heb mijn vrouw beloofd echt om 22:00 uur te stoppen :sleep::sleep:

Morgen maak ik deze af ;)

Fred
 
Wauw , aangenaam verrast van de bouwsnelheid hoor Fred , ziet er nu al knap uit , dat beloofd voor de eindfoto's straks , je bent in ieder geval lekker bezig makker :) , en bovendien een opmerkelijke prestatie !

Veel plezier tevens op het concert , even lekker ontspannen nu ;)
 
ja af of niet af een hele prestatie maat heel mooi gedaan ook
 
Bijzonder imposant. Als ik het werk allemaal zo bekijk, vind ik het nog knap dat je dit op 12 uur voor elkaar hebben gekregen.

Dat je niet 'van de klok' hebt gewonnen (het aantal van 12 uur was ook nogal willekeurig natuurlijk), wil niet zeggen dat het resultaat minderwaardig is aan dat van de anderen. Achteraf gezien, had jij waarschijnlijk een onmogelijke opgave. En als je morgen binnen 3 uur het kasteel toch af krijgt, kun je nog steeds zeggen dat je er 15 uur voor nodig hebt gehad (en niet meer). Dat is denk ik bovendien een leuke reclame voor dit soort 'kitjes'. Op een beurs mag je hier best een bordje bij zetten dat het model binnen 15 uur is gemaakt.
 
Net niet gehaald, maar toch veel verder geraakt dan je zelf gedacht had denk ik.

Er staat toch iets heel moois, en ik kan me aansluiten bij Roy.
 
Proficiat met dit resultaat in deze beperkte tijd
Applaus Applaus

Heb zelf het uurwerk in de nek voelen blazen, het is krap...
 
Thanks voor de complimenten maar ben wel een beetje teleurgesteld, had het echt in 12 uur willen doen maar dat ging echt niet!
Ben echt heel de dag op mijn kamer geweest op een half uurtje na om te eten:D

En als je morgen binnen 3 uur het kasteel toch af krijgt, kun je nog steeds zeggen dat je er 15 uur voor nodig hebt gehad (en niet meer). Dat is denk ik bovendien een leuke reclame voor dit soort 'kitjes'. Op een beurs mag je hier best een bordje bij zetten dat het model binnen 15 uur is gemaakt.

Op 15 uur krijg ik deze wel klaar Roy, maar mijn ervaring help daar ook bij hoor.
Zou niet graag op een beurs zeggen dat mijn klanten dit in 15 uur kunnen maken ;)
Als je hier geen ervaring mee hebt ga je er zeker veel langer over doen.

Fred
 
Tuurlijk, maar zo doen ze dat in Finescale Modeler ook... daar schrijven ze ook steeds dat ze een model in 18 uur of in 20 uur af hebben, waar ik veel langer over zou doen... je toont ze dan wat er mogelijk is he. 'T is maar een idee :)
 
Had eerlijk gezegd nooit gedacht dat je zo ver zou geraakt zijn Fred maar zoals je zelf zegt zit jou jarenlange ervaring daar ook voor een groot deel tussen.
Vind het heel knap wat je gepresteerd hebt, proficiat!
 
Wederom een mooie prestatie proficiat grt.
 
Vanmorgen dapper verdergegaan met dit model, maak er maar een weekend bouw van maar....:angry::angry::angry::angry:
Alleen de schoorstenen al anderhalf uur mee doende geweest.....

Maar deze is vandaag klaar hoor!



Fred
 
Zo, en met de laatste eindsprint is deze ook gereed gekomen.

rajeu3V.jpg

Beetje laat over de meet maar ja....wel een mooi model geworden :D:D

Vanavond zal ik een uitgebreid verslag plaatsen, nu eerst familiebezoek.

Fred
 
Gefeliciteerd, ziet er mooi uit. Hoe lang was je er nu in totaal mee bezig?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan