Hoofdsponsor

1/24 Trabilant [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
We zijn weer wat verder met Trabi.

De Trabi is opgewaardeerd met een houten laadvloer en gelijk een aanpassing aan het oprol mechanisme van de veiligheid gordel die uiteraard wat hoger geplaatst moest worden en een hoogpolig tapijt.
ebf36d3e613275214250a024b707898c.jpg

Even de zetels erin geplaatst voor het idee.
aec33581b5d6aadfae4517e722b96095.jpg

De bumper onderhanden genomen, het hoekstuk vond ik te ver van de carrosserie te taan, in het echt staat hij ook zover er van af, dus de zaag erin en wat strakker tegen de carrosserie geplaatst. Ik moet even die koplamp ringen wat strakker maken want het ziet er nu niet uit.
8e73c9ade35067053ea9bde597e52e45.jpg

Motorkap erop gelijmd omdat ik de motor toch niet laat zien en gelijk opgeschuurd om eventuele sinckmarks tevoorschijn te laten komen.
ba61404361a2cf4f9d9306a9bc7758d1.jpg

76afb05d381ac78f3961d81ea80cbaff.jpg
 
We doen ons best Erik :)
 
Wordt al een chique karretje Ron :)

Misschien nog mooie sierkappen voor de velgen ? of een leuk ornamentje op de motorkap ?

Viel Spaß :)
 
Beste Ron het kan voor mij niet snel genoeg vooruit gaan , respect hoor ik wacht geduldig af maar ik kijk echt uit naar een Oost Duitse Woody dit heeft nog nooit iemand gezien
Op dit moment ben ik 1 en al oog
Suc6
Marc
 
Trabi staat in zijn DDR blauwe kleurtje :) Nu mag hij een dagje goed door drogen en dan schuren voor wat stofjes en een beetje sinaasappelhuid te verwijderen en weer wat vernis erop weer schuren en weer vernis en dan polijsten die handel.

d6afeb194381a38dbaa61ce752bb9665.jpg
 
Da gaat hier iets moois worden , de kleur enorm , past zeer goed bij de Trabi
Marc
 
Kijk aan, het begint al aardig uit te zien als een Trabi ;)

ben benieuwd naar het eindresultaat...
 
Ron complimenten!! Heel mooi
 
Heb van begin gevolgd Ron en is weer knap werk man grt.
 
Mooi kleurtje, in dat kleurtje heb ik ze in Hongarije enkele jaren geleden nog zien rondrijden.
 
Bedankt voor de reacties mannen :)

Uiteraard is hij nog niet af er moeten nog een paar laagjes vernis op en het houtwerk staat nog in de wacht.
@Erik71 ja zag die blauwe kleur op Google voorbij komen, had eerst een metallic bruine kleur erop zitten maar vond het niet zo kloppen op dit DDR gebakkie ondanks zijn wat kleine aanpassingen :)
 
Als het houtwerk nog in de wacht staat dan gaat ie er waarschijnlijk uitzien als zo een Morris Minor?
Bleek gevernist hout op deze donkere kleur zal prachtig zijn.
 
Inderdaad Erwin die kant wil ik wel uitgaan en zeker met die donkere kleur.
 
Ben zeeeer nieuwsgierig naar het verloop van het hout imitatie , heb een woodie altijd tof gevonden het heeft iets speciaals
Marc
 
Ik ook Marc :)

Net weer twee laagjes gespoten en gelijk een testje gedaan om te kijken hoe de Molotow chromestift zich gedraag onder een laag acryl vernis en dat levert geen probleem op.
 
Laatst bewerkt:
Dat word een geweldig project.Ik kijk al uit naar de eindfoto's.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan