Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/16 Rc GTK Boxer 8x8 styreen [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 44 van 44

Discussie: Rc GTK Boxer 8x8 styreen [wip]

Standaard

hij komt mee op de ledendag in november

looking at the suspension of the boxer , you see i need to find an 1/16 crawler with double shockabsorbers , found it

gerhards chassis is met andere crawler gemaakt , verschillen beide niet al teveel

Laatst gewijzigd door karel47; 12-10-17 om 18:09

Standaard

het beste van dit model is op ripmax kan je alle onderdelen aanschaffen die je nodig hebt , dus geen overbodige onderdelen die je toch nooit gaat gebruiken en zo de prijs verder drukt

http://www.ripmax.com/Category_List....00-030-040-030

Part No: Z-XTM038-HOP01
    XTM Racing Cast Aluminium Knuckle (Pk2) - Rage

Part No: Z-XTM038-HOP02
    XTM Racing Cast Alu Sus Mounts (Pk2) - Rage

ipv plastic heb je keuze uit aluminium onderdelen , geen echte luxe bij deze grote boxer

Laatst gewijzigd door karel47; 12-10-17 om 18:03

Standaard

knap grt.

Standaard

merci mannen
    een paar hebben mn fennek al gezien , die is op dezelfde manier gebouwd

Goede topic beantwoorder BUZZY10719's schermafbeelding

Standaard

Op welk shassis komt dit? Of is het ook eigenbouw?
    Ikke Dus

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Knap wat je hier laat zien Karel

Standaard

nog wat mods geplaatst op Plastic and Steel... nog een foutje gevonden staat al 3 maand voor mn neus , kreeg een testboxer vast net in mekaar gekleefd om de kit te testen , corrigeerde al tal van dingen eraan , de extra bepantsering bovenop achteraan verlengd tot einde voertuig etc

en nu op de beurs met de foto's uit het boek te vergelijken kwam ik erop uit dat ludwigs polisterolmadchen de drivers ventsters rechtuit had gekleefd ... terwijl die onder hoek moesten staan voor een verruimd zicht zoals de volgende fotos bewijzen , is ook in de kit zo ingewerkt met markeringen ... onoplettendheid zekers

Standaard

op de dakluiken de hoofdkussens aangebracht , om de hersenen van onze bemanning te vrijwaren van enige pijn bij het sluiten van deze zware liuken , de luiken zelf krijgen nog een laag erboven op zodat ze er licht uitsteken ipv eronder te liggen zoals nu en dan alle details erop

Standaard

de kussens moeten nog verder afgewerkt worden met vallejo putty

did a few other things too

kocht vallejo putty op de beurs , de grote shops hadden het niet in hun gamma , slechts één shop had het mee ... is erg handig on lassen te leggen en kleine openingen op te vullen

de witte had ik vroeger , lijkt me net hetzelfde ... geen plakboel meer
    Laatst gewijzigd door karel47; 15-10-17 om 20:48

Standaard

worked on the rearhatch too but have not made pics of it yet

made them at the real thickness panserplate like it should be

more pics of it tomorrow

Standaard

een nieuwe update ...

de andere helft word ook nog gedaan , het is modat ik geen grote plaat meer meehad op de beurs ... ik het in 2 helften besloot te maken , gezien de dikte 4mm no probleem zou opleveren

een ander mankement melde zich aan op de beurs was de twee helften van de achhterzijde aan fijntunen , kijk nazar de foto ... nog goed dat ludwigs polisterolmadchen geen te strerke lijm gebruikt , op de beurs kreeg ik ik van iemand de tip MEK te gebruiken voor de verlijming , last de plastiek werkelijk aan mekaar , gaan we binnenkort doen met mini hoek profieltjes 2x2 mm driehoek alles verstevigen met MEK zodat we een ganse styreen body verkrijgen , word oersterk dan
    voor nu moet ik die plaat gedeeltelijk lossnijden en dan weer verlijmen zodat de passing veel beter word met de onderbody

Laatst gewijzigd door karel47; 17-10-17 om 15:30

Standaard

Goed bezig Karel, zal weer een prachtstuk worden.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Karel , je bezig gezien op de beurs in Affligem , verzorgde bouw , zal terug een pareltje zijn in je verzameling

Veel priemelwerk , maar dit stoort jou niet hé , het resultaat mag er tot op heden al best zijn !

Benieuwd naar de stand van zaken op de ledendag

Standaard

merci mannen ,
    heb ook contact met ludwig opgenomen om te tonen dat zn polisterolmadchen wat meer extra moet uitlijnen alvorens stukken vast te zetten , het grootste euvel is zij gebruiken traagdrogende UHU plasticlijm , durft zich wel is te verzetten tijdens het drogen
    Volgend jaar is ze er in dortmund is wat converseren met haar over het bouwen
    Waarschijnlijk is de achterklep tegen ledendag werkend ...
    Mek schijnt het wonderlijmmiddel te zijn , is een zachtmaker dus last de styreenstukken aan mekaar voor eeuwig en altijd , dus zal er mijn bolleke moeten bijhouden , herbeginnen kan niet meer dan

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten