Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Verkiezinng 2015/2017

Bekijk resultaten enquête: Verkiezing 2015/2017

Aantal stemmers
20. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Dendave; Corvette C5R Sporza

0 0%
  • Homeghost, VII C U-boot

3 15,00%
  • Lucske;1/32 Heinkel 111 H6

1 5,00%
  • Burglar; FT-17 on the Western Front, 1918

0 0%
  • Coachke; Jaguar MK-2 Racing

2 10,00%
  • Leysend; Landsknecht

1 5,00%
  • Yves; M4 High speed tractor

1 5,00%
  • Ron, Foregotten

1 5,00%
  • Swaken;Boedapest, spring 1945 - Vomag 7 met Flak 88 type 18

2 10,00%
  • Erwin: GMC CCKW 353 open cab en Ben Hur trailer

0 0%
  • GUnit; Knight of Heaven

5 25,00%
  • The Mouse; RMS Mauretania

3 15,00%
  • Camaro69; VW Beetle

1 5,00%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Verkiezinng 2015/2017

Standaard Verkiezinng 2015/2017

Daar ik stop met deze online wedstrijdjes wilde ik het op deze manier afsluiten om alle winnaars nog een keer in de strijd te gooien
    De reden dat ik stop om het maar kort te houden, te weinig inbreng van modellen. Wil nog wel alle deelnemers bedanken voor voor hun inbreng.

Bouwer Dendave.
    Winnaar mei 2015
    Model Corvette C5R Sporza

Bouwer Homeghost
    Winnaar juli/aug 2015
    Model VII C U-boot

Bouwer Lucske
    Winnaar sept/okt 2015
    Model 1/32 Heinkel 111 H6

Bouwer Burglar
    Winnaar nov/dec 2015
    Model FT-17 on the Western Front, 1918

Bouwer Coachke
    Winnaar jan/febr 2016
    Model Jaguar MK-2 Racing

Bouwer Leysend
    Winnaar ma/apr 2016
    Model Landsknecht

Bouwer Yves
    Winnaar mei/juni 2016
    Model M4 High speed tractor

Bouwer Ron
    Winnaar julli/aug
    Model Forgoten

Bouwer Swaken
    Winnaar okt/nov
    Model Boedapest, spring 1945 - Vomag 7 met Flak

Bouwer Erwin
    Winnaar dec/jan 2016/17
    Model GMC CCKW 353 open cab en Ben Hur trailer

Bouwer Gunit
    Winnaar feb/maart 2017
    Model Knight of Heaven

Bouwer The Mouse
    Winnaar apr/mei 2017
    Model RMS Mauretania

Winnaar Camar69
    Winnaar jun/aug 2017
    Model VW Beetle

Laatst gewijzigd door Ron; 30-09-17 om 14:04

Standaard

Jammer want de wedstrijd vond ik een leuk onderdeel. Zo weinig modellen zijn er toch niet, lijkt me telkens goed gevuld en moeilijk te kiezen.
    Ik haat het als er een klein onderdeeltje op de grond valt en ik het dan niet meer kan vinden!!!

https://www.facebook.com/onderhoudje...homepage_panel

Standaard

Inderdaad Jammer dat je dit stopt. Ik vond dit ook erg leuk.
    Ik heb er geen idee van hoeveel tijd je er in stop natuurlijk.

Je bent geëvolueerd van maand verkiezingen naar 2 maandelijks.
    Waarom gewoon geen kwartaal verkiezing doen, dus 4 x per jaar.
    Is dan ook minder werk.

Standaard

Ron ik kan mij alleen bij de vorige 2 aansluiten. Wil ik ook toevoegen, gezien het aantal mensen die stemmen en het aantal inschrijvingen is het naar mijn idee ook geen slecht resultaat wat je haalde. Zeker als ik bedenk hoe vaak ik een project afgesloten zie worden. Dan had ik het gevoel dat ze daarna wel, mee dingen bij Het Model.
    Maar het is je keuze, respect voor de moeite die je getroost heb!
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Kan ik best begrijpen , kan misschien iemand deze taak overnemen ?????????
    Nu het zelf ben ik nog niet uit ik weet het gewoon weg niet ze allemaal zooooo mooi he
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Inderdaad spijtig,

Ik keek er telkens naar uit om de moeilijke keuze te maken tussen de ingeschreven modellen.
    Zelf bouw ik heel traag en heb ik ongeveer 1 model per jaar
    Een kwartaal verkiezing is zeker een goed idee.

Maar alle begrip voor je beslissing want daar kruipt waarschijnlijk wel wat tijd in.

Grtz.

Luc

SuperModerator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

Wij (het beheer van Modelbouw@Be) waren op de hoogte van Ron's beslissing en hebben samen met Ron besloten dat hij nog een laatste verkiezing mocht organiseren tussen alle winnaars van de afgelopen tijd. Hierna is het afgelopen met model vd maand...
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

En als er iemand anders het zou doen?
    Ik haat het als er een klein onderdeeltje op de grond valt en ik het dan niet meer kan vinden!!!

Standaard

Met alle respect voor de beslissing van alle partijen maar ook ik vind het spijtig dat dit topic verdwijnt.

Is het geen optie om eens op de ledendag te bespreken wat de meningen zijn van de rest van de leden en eventueel dit onder een andere vorm te kunnen laten doorgaan.
    om maar even een vluchtig idee in de groep te gooien; het niet te doen onder de vorm van een wedstrijd maar een beknopte overzicht van de modellen in die maand(en) gebouwd en hun een bepaalde quotering te kunnen geven op de bouw aspecten als het idee, bouw, afwerking, correctheid. Zulke zaken.
    zo heb je een idee waar je model staat en waar je je kan verbeteren.
    En mogelijk dat er nog ideeën spelen bij de leden om iets in de aard te organiseren. Wie weet kan er wat anders uit voortvloeien dat wel haalbaar is.

Indien het de werkdruk is dat de doorslag geeft, ik stel me alvast kandidaat om bij deze zaken te helpen waar nodig en enkel indien er enige interesse voor is. Wil hier zeker niets opdringen.

Uiteraard, zoals ik reeds vermeldde, indien niet gewenst zal zeker deze beslissing gerespecteerd worden.
    If you don't stand behind our troops, feel free to stand in front of them

Standaard

Er is nog steeds model van het jaar.
    Dit word ook al verschillende jaren gedaan door Beyond en mij.
    Hier hebben we vaak weinig inschrijvingen en is het nog moeilijker om de leden te laten stemmen.
    Hier moeten we elk jaar opnieuw een paar keer oproepen om te stemmen.
    Ze respecteren Ron zijn keuze en wouden het hem zelf op deze manier laten afsluiten.
    We willen hem ook zeker bedanken voor de tijd en moeite die hij er heeft ingestoken.

Standaard

Het was een mooi en leuk initiatief, en ik heb het steeds aangemoedigd aan allen om zich in te schrijven.
    We kunnen niemand verplichten om hun model in te schrijven, enkel aanmoedigen...
    Als het na een tijdje steeds dezelfde bouwers zijn die hun model(len) inschrijven is het op den duur niet zo leuk meer.
    Ik begrijp hoe Ron zich voelt (ik heb het zelfde gevoel over Model van het jaar..), ook daar worden er weinig modellen ingeschreven...
    Als je dan alles optelt, is het een normale zaak dat de beslissing genomen wordt om er mee te stoppen.

Ron had ook al voorgesteld aan het beheer om het door iemand anders te laten verder doen, maar we zijn het er unaniem over eens dat het beter in schoonheid wordt afgesloten dan dat het een eenzame dood sterft in een vergeetput op het forum.
    Alle respect Ron voor je idee en je inzet. Je was, bent en blijft een gerespecteerd lid van het forum

Standaard

Mijn tempo is te traag om veel deel te nemen en daarbij komt nog dat ik vertrouwen moet hebben in een project. Zonder dat zelfvertrouwen is deelnemen (of zelfs maar afwerken) onmogelijk maar het is zoals het is helaas.

Zoals met veel dingen is er niets aan te doen.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten