Hoofdsponsor

1/35 1/35 figure [DONE]

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.740
Ons vorige project loop op zijn laatste pootjes nog enkel de puntjes op de grote I zetten;)
Ondertussen probeer ik de lat weer iets hoger te zetten met deze jongen waar ik ongeveer een klein 4 weken weken mee zoet ben...
Deze zal in een klein verhaaltje een plaatsje vinden..;)

rntmyo3acamko.gif

4kf3jdzryhnfj.gif

gsgm4p6cipuxm.gif

k2iy13mkwcf6k.gif

fiwitttgm87d0.gif

jv9xbq7x2t7dm.gif

sn3le1svot01y.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
amai zit klaar op stoel om te volgen want is al ferm resultaat wederom grt.
 
Een zeer mooi resultaat Danny, heel zuiver en fris van kleur, een sterk staaltje schilderkunst welk je hier toont.
Ik volg met véél interesse.
 
Volgertje bij Danny, hele mooie camo trouwens.
 
Thanks jongens hoop volgende week de achterzijde van de broek te doen en af te werken,daarna nog enkele verbeteringen aan te brengen en deze gaat mee naar Nederland en ledendag 😉
 
Persoonlijk vind ik de huidskleur wat aan de donkere kant, zeker gelet op de schaalwerking.

Het tenue vind ik daarentegen erg knap gedaan.
 
Ziet er al goed uit Danny !

Roy vind de huidkleur aan de "donkere kant".
Ik vind die niet zozeer donker, maar oogt naar mijn mening wel wat warm, gezien de winterkleding...

groet ;)
 
Thanks jongens voor deze interessante info we gaan eens kijken wat we nog kunnen verbeteren 👍👍
 
Die camo is inderdaad om van te snoepen en kan genieten van zo'n werk en besef hoeveel ik zelf nog zal moeten oefenen grt.
 
Weer een beetje verder gewerkt en voor 95 % afgewerkt deze fritz...

gixao9bjtfnhu.gif

ycpfkkxcwch2e.gif

lb0p6p5x4ospv.gif

03jfzx2k8jgol.gif

qluwuk8bahuqd.gif

i3mdncpusjion.gif

ll0geryp0eazq.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het gewoon leuk en heel goed gedaan hoor ,ik zie ze graag verschijnen zulke werkjes..
 
Haa Der Fritzel :laugh::laugh:

Overigens heel mooi
 
Thanks jongens hoop volgende week de laatste werkjes te kunnen uitvoeren en alles af te werken 😉
 
pfff ik ben een beginner ik figuurschilderen en als ik dan dit zie valt mijn mond open van verbazing.zeer knap werk
 
nu even uit nieuwsschierigheid,Welke verf gebruik jij voor jouw figuren ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan