Hoofdsponsor

1/24 Scania Gerrits Trucks

Schaal 1/24 - 1/25

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Kinderen en modelbouw sdfkkjskng

Dit model heb ik denk zo 10 jaar geleden gebouwd voor de eigenaar van Gerrit Trucks als bedankje dat mijn inboedel daar 3 maanden gratis opgeslagen was. Grootste uitdaging was toen het spuitwerk, de juiste kleuren mengen en het speciale stukje spuitwerk en voor de rest een hoop aanpassingen.

Zo werd hij twee weken geleden bij mij thuis afgeleverd, paar missende onderdelen, gebroken ophanging aan een kant en diversen losse onderdelen.
6d4edbec23e7b68afe1805e1adaa2a1c.jpg

Wat nieuwe verstralers gescratch en een nieuwe ruitenwisser.
0ff538db8dfcde292195baacce5651f8.jpg

En weer als nieuw, sorry ik heb niet alles bijgehouden wat er aan gedaan is.
b022dfaf771bd024e22ab1b5a0335869.jpg

39fa8cadb1f849182180b25beee7cb06.jpg

cf55ff4dbdfd10924264c60fface2fcc.jpg

28286ab7ce435f2f877a45515bb144d2.jpg

En de originele truck met oplegger waarvan de eigenaar dol graag wil dat ik die ook eens bouw en wat op zeker niet gaat gebeuren omdat ik niets met vrachtwagens heb :)
e215a19910d7757ae8aecc8a9467e52c.jpg
 
Mooi ding, toentertijd al vakkundig gemaakt en nu goed gerepareerd zo te zien.
 
Bedankt Roy. Ja hij is gelukkig weer gerepareerd zowel voor mij als de eigenaar. Kan me nog herrineren toen ik hem toetertijd afleverde hoe blij de man was met dit model en daar doen we het voor :)
 
Ron complimenten, dat je na jaren, hersteld, met dezelfde trots en liefde. Dat het Eer van je werk!!
 
Heb niets met auto's en trucks maar wil niet zeggen dat ik het niet knap vind dat is weer wat anders knap grt.
 
Was al knap en nu nog heel mooi hersteld ook.
Overweeg je om de panelen te accentueren door het aanbrengen van een wash in de naden?
 
Bedankt voor de reacties mannen :)

Erwin ik heb er zeker even aan gedacht om de panellines te doen wat de truck een stapje naar een hoger niveau zal brengen maar ben een beetje bang voor een ongewenste reactie op de 10 jaar oude glanslaag.
 
Ik herken de situatie.
Heb hier ook nog een Scania liggen welke ik in mijn tienerjaren gemaakt heb voor mijn broer, toen hij vrachtwagen chauffeur was voor internationaal vervoer.
Deze heeft ook nog veel opknapwerk, maar ik ben helaas de referentie foto's kwijt :(
Sindsdien zit dit model ergens in een doos...

Wel knap wat jij gedaan hebt om die van jouw te herstellen ;)
 
Ron, prachtig gedaan, ziet er goed uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan