Hoofdsponsor

1/10 SS Hansen Kampfgruppe (een beroemde zwart-wit foto) [DONE]

Bedankt, heb ondertussen nog een beetje verder gewerkt en ook enkele veranderingen aan het gezicht aangebracht.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

kritiek is altijd welkom, ideeën ook

grtx Jan
 
wow, dat is schrikken... die schaduwen zijn naar mijn bescheiden mening veel te hard en geprononceerd, zelfs in vergelijking met de bestaande foto waar de overgangen veel vloeiender en zachter zijn... Om eerlijk te zijn, nu ziet ie eruit als een zombie
 
Jan, toen ik het bericht opende, en de eerste foto's kwamen voorbij, moest ik ook veel schrikken, EEn Zombie zouy ik niet zeggen, maar een Naamloze Dode, waarbij zijn botten bijna door zijn wangen steken
 
Hetzelfde als hierboven door de collega's aangehaald.
Het gezicht is te "dood". Hij is precies zo'n bevroren soldaat die al een tijdje dood is...
Iets zachter zou naar mijn bescheiden mening beter zijn...
 
Zoals zoveel dingen in het leven smaken verschillen (gelukkig), hij is voor mij af en verdwijnt in de vitrine.
geschilderd in zwart/wit in acryl buste is van MJ schaal 1/10

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
Hoe dan ook, ik doe het je niet na Jan.
Als je de buste in zijn geheel bekijkt dan lijkt die MG een beetje "overkill" ten overstaan van de rest maar daarvoor is het een buste en geen compleet figuur.
Tevens vrees ik dat er ergens een foutje zit in de koelopeningen van de MG als je naar de laatste foto kijkt. Misschien nog beetje bijvijlen?
 
Hoewel ik het meer heb voor "kleur", toch respect voor je realisatie.
Applaus Applaus
 
Iets speciaals , maar toch vind ik het zeker geslaagd :)
 
Jan zeker heel mooi geworden, respect
 
Mooi model van een beroemde foto, prachtig uitgevoerd.... ;)
 
Je moet het maar doen, proficiat Jan ! Over licht en donker, contrast etc. is het laatste woord nooit gezegd, het is ook persoonlijke interpretatie die hier een rol speelt.
Om zoveel grijstonen uit je penseel te toveren, respect daarvoor.
 
Respect Jan , dat is een " specialeke " :-)

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan