Hoofdsponsor

1/16 Amazone krijgster (Fenryll)

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wimmeke

Guest
Hallo,

Wat foto's van een Amazone krijgster. Ik dacht dat het figuur van het merk “Fenryll” was, hoewel ik ze niet kan terug vinden op de website van “Fenryll”: [ Fenryll - Index ] Fabricant français de figurines en résines. Dioramas, sculptures, collections...

Fenryll brengt fantasie figuren uit op verschillende groottes in hars (resin), die kunnen gebruikt worden voor fantasie wargames. In hun gamma van 28 mm figuren zitten enkele speciale figuren en/of rassen die niet zouden misstaan in een Warhammer fantasie leger. Ik vermoed echter dat gedreven Warhammer spelers niet zullen toestaan dat er niet Warhammer figuren meedoen in een Warhammer spel.

De Amazone krijgster is ongeveer 18cm groot en heb ik eens gekocht op een modelbouwbeurs.

1_Amazone01.jpg

1_Amazone02.jpg

1_Amazone03.jpg

1_Amazone04.jpg
Groeten
Wimmeke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dat is me even een stukie vrouwelijk schoon. Ben wel benieuwd hoe dat de lendendoek blijft zitten.

Maar ik heb gelezen dat het figuur 18 cm. is. Daar heb ik mij nooit aan durven wagen. van mijn kant dus ook mijn complimenten.
 
Hoe meer ik die figuren zie, hoe meer goesting ik krijg. Ik zal er me toch eens eentje aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan