Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Saint Loiuis Airfix [wip] - Pagina 4
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 65

Discussie: Saint Loiuis Airfix [wip]

Standaard

Bon het laatste voor deze avond .
    Tooltje gemaakt om touwwerk door sleufjes te trekken ten einde die walvis sloep vast te zetten op het schip
    en de verdere foto's tonen dan het vast zetten, (geeeeeeeeeeeeeeeuw)
    Dan het heklicht schilderen zodat lijkt dat die aan is wat meestal het geval zou zijn bij zwaar weer .
    Nee hoor dat is niet het detail waar ik het al is over had hehe dat pittig detail komt later.

Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

het lichtje brand

nu ga ik extra schaduw aan brengen op het schip maar ook extra licht vlekken want het lampke brand
    hoe pffff , geen idee ik vind er wel iets op ook de zee gaat dus licht vlekken krijgen bij dit o zo duistere weer
    ik leef me helemaal in als ik iets bouw , ik laat me meeslepen , en in mijn dromen zit ik mee op het schip te vechten tegen de storm
    met de drang te overleven
    Laatst gewijzigd door Beyond; 02-10-17 om 15:11
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

volg nog steeds met leergierige ogen knap grt.

Standaard

Scotty, efkes een paar vragen in referentie tot je laatste foto van de achtersteven:

- was dat heklicht in realiteit zo groot? Het lijkt mij enorm in vergelijking met de rest van de achtersteven.
    Ik herinner mij de film "Master and Commander" en dacht niet dat het heklicht zo groot was.

- ik meen dat ik aan de achtersteven nog twee kanonnen zie uitsteken. Met zo een stormweer kan dit toch niet normaal zijn dat er nog geschutspoorten open staan?

Enkel om te helpen he....
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

inderdaad ze zijn compleet verast door het storm weer het schip is in rep en roer
    en word in staat van paraatheid gebracht ware het niet dat ze achtervolg worden
    door een Nederlands flottielje en ze toch hun licht niet kunnen doven te meer daar
    hun eigen flottielje toch een herkenning moet hebben om kontakt en ramp te vermijden
    ja groot op gezocht en juist hoor dit is hier 1626 de tijd van kardinaal richelieu
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

Je laat echt iets moois zien hier vindt ik, een vraagje; welke verf gebruikt u?

Standaard

citadel zoel als valjo als humbrol en game colour van army painter en ook rembrandt van de zeeman
    alles acryl
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

bijna hart aanval gehad , me oudste dochter op bezoek met twee van haar drie zoontjes
    lol oooh bompa bootje en jap grijpgrage handjes
    gelukkig had ik no indianan en cowboys en een schiet kanon liggen hehe
    alle aandacht ging dan naar daar oef
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

lichtvlekken veroorzaakt door heklicht

Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

Ik kan er alleen maar naar kijken en genieten van het schouwspel!!! ik voel me al een matroos die avontuur wil zien na jaren gediend te hebben in het Franse leger en nu de zee op gaat ..op zoek naar spanning en avontuur...waw

Standaard

merci merci
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

Ziet er mooi uit, ben benieuwd naar een totaalbeeld van dit diorama.

Standaard

jap ik ook bro van daag bezig geweest aan de masten
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

oke tis mooi weer , ik weet het .
    En ja ik moet naar een verjaardag fuifje van één van mijn kleinzoons die word vier en ze kado is die auto dak hier te koop stelde .
    Gaat hij zeer zeker dolgelukkig mee zijn , dat weet ik zeker
    Maar heb ik zin om te gaan ??? hoegenaamd niet het word weer drinken en kijken op de ex famillie , en dat HAAAAAT ik gewoon
    ah daar hebben we scotty , en in hun eigen denken ze de loozer
    dus beetje gebouwd en geschilderd aan de eerste mast van me schipje

Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten