Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Saint Loiuis Airfix [wip] - Pagina 5
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65

Discussie: Saint Loiuis Airfix [wip]

Standaard

Man ik verbaas mij ieder keer weer, dat je zo strak uit de losse hand schildert, complimenten
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

merci aris
    ja oefen al van me 9de en geloof me maar , die modellen van toen wil je niet zien
    Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

de vorderingen masten werk dus
    en een beetje aandacht voor het naambordje die er bij gaat komen
    ik opteer weer voor de houtlook
    iewat antiek
    "van plastiek naar antiek "

Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

Zwart donker bruin en dan telkens een lichter tintje toe voegen aan het donker bruin .
    Niet oproeren gewoon wat in doppen.
    Beginnen met rood en dan oranje en oker .
    Niet late drogen gewoon direct door elkaar wrijven met oude borstel niet netjes
    schilderen dus eens goed ingewreven een kleuringske toevoegen en voilà ,
    En dan nu de opwerking witte letters op een ietwat vergaan blauwe achtergrond,
    die nodig is moet her schildert worden ,dus aan gezien de verf beetje lijkt af te bladeren
    en een gouden randje .

Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Standaard

Dus eens droog begin ik met de onderlaag in dit geval zou dit een witte primer loof houdende verf geweest zijn .
    en dan een donkerdere blauw die ze vermoedelijk als tweede laag gebruikt zouden hebben ..........
    en dan het Konings blauw van Lowietje de zoveelste lol
    en dan de letters en kader
    om het nog iets duidelijker te maken ga ik met een zwart heel fijn om de letters gaan ook de kader een beetje accent geven met ietwat zwart

Blood Red Papa

"PRIMO COPIA QUA ERERE "

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten