Hoofdsponsor

1/24 Bmw 328 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Marc, ik mag dan een militairbouwer zijn, wat jij hier weer toont is toch mooi om zien hoor, die passie om net iets meer uit een kit te halen is er altijd bij jou.
 
Guy bedankt voor deze toffe woorden
ik doe mijn best en heb hier toch veel bijgeleerd en leer nog dagelijks bij hoor
Marc
 
Marc, ik hoop datje met "ÄF" bedoelt voorlopig op rust. en niet gereed of klaar. Ik blijf rustig miin popcorn eten en volgen.

Tot zover heel mooi!!
 
Beste Aris zolang ik geen louvres heb is hij af , als ik ooit een oplossing vind dan zal ik hem verder afmaken , maar zo kan hij in de vitrine
Ik heb een knappe tip gekregen maar het is me te duur 20€ voor een paar streepjes dat ga ik nu niet direct op tafel leggen , ik zal wel eens kijken op beurzen of ik iets vind dat er voor kan dienen
Straks mijn foto afsluit
Marc
 
Beste vrienden ik ga hier de eindfoto's tonen , maar er is een maar , het kan zijn dat ik in de toekomst de motorkap nog verander voorlopig ( tijdsgebrek ) laat ik hem zo

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ik heb even zijn achterneef erbij gehaald

attachment.jpg

attachment.jpg

voila mannen ik breng hem mee naar onze feestdag
Marc
 
Een apart karretje moet ik toegeven...ik zou wel eens in zo een echte willen rijden....!!
 
Pracht resultaat maar dat zijn we van u gewoon.Ik vind de kleur mooi voor dit model.Op naar de volgende.
Marc S
 
Ziet er goed uit zover het te beoordelen is van de foto`s maar zilveren/aluminium riemen op de motorkap :)
 
Beste Ron dit zijn de ondoorgrondelijke wegen van de fotografie de riempjes zijn voorlopig in lederbruin geschilderd tot nader order
Marc
 
:) ok zat al te kijken van uhhhhh wat is dit nu maar kan nu weer lekker slapen vannacht ;)
 
Prachtig automobieleke Marc ! nix meer aan doen zeg ik, louvres maken kun je dan
wel eens op een ander model oefenen ja toch ? ;)
 
Peter ik weet het als ik een methode vind of iets dat er voor door kan dan kan ik het nog veranderen he , het is alleen de motorkap maar
Dank u voor het comment
Marc
 
Prachtig karretje!
Leuk dat je hem meebrengt naar de ledendag, kunnen we is een toereke gaan rijden :D:D:D
 
Mooi bakje geworden Marc en kijk er al naar uit wanneer je die weer gaat oppikken.
 
Aris bedankt maat
om eerlijk te zijn is Heller niet zo een leuke kit om te bouwen het past allemaal wel maar niet zo zuiver als een Tamiya of een Hasegawa dat is nog wat anders
Maar het moet en mag gezegd worden Revell Europa is op de goeie weg want hun laatste modellen zijn zeer mooi en degelijk afgewerkt

Grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan