Hoofdsponsor

1/35 Marder3

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.741
Gegroet beste vrienden aan deze jongen zijn we al ongeveer een klein jaartje bezig en zal enkele plaatjes met jullie delen...

v8btzdexcuj1y.gif

pjovnevefj0bg.gif

hcmu8dxivk8bt.gif

unaylq080s2ai.gif

5fuzyybm1fj0m.gif

https://www.mupload.nl/img/hhfbkt1b6xudq

[ATTACH=full]377817[/ATTACH]

[ATTACH=full]377818[/ATTACH]
 
Zoals we gewoon zijn van u Danny, terug klasse. Prachtig werk.

Grtz Bart.
 
Alhoewel ik geen militaire fan ben vind ik deze wel bijzonder knap mooie details
Proficiat
Marc
 
Sterk weer Danny, ik zou enkel de rivetten minder laten uitspringen.
 
Thanks jongens neem zeker alle info en tips mee😉
Deze gaat zeker mee naar ledendag. ..😉
 
Thanks jongens...
Heb met deze marder 3 vooral gewerkt met olieverf stukje bij stukje eigenlijk terug herschilderd,in het begin is het vooral opzoek gaan naar de juiste kleuren en de juiste hoeveelheid aan thinner die je gebruikt...
Nu is het nog juist het figuurtje verder af te werken en opzoek gaan naar een mooi naamplaatje 😉
 
Ik volg Gunit in verband met de rivetten, die zijn echt te prominent aanwezig... verder vind ik de verwering heel mooi gedaan, alleen zijn het hele vuile modderige wielen en tracks, maar op de voor- en achterzijde van de romp is niks meer van de modder te zien...

Het groene kanon is leuk gevonden, maar ik vraag me af vanwaar de inspiratie? Lijkt me niet standaard duitse camo (hoewel het geschiedkunding in een heel klein tijdsframe effectief gebruikt werd tussen de overgang van panzergrau naar sandgelb in)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan