Hoofdsponsor

16de ledendag 18 November 2017 (10jaar modelbouw@be)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mooie dag gehad, wel kort omdat ik maar een halve dag kon zijn.Mooie modellen gezien en met een paar leden een klapken kunnen doen.
Aan de leiding zeg ik bedankt voor het mooie geschenk.
koekie & Co bedankt voor de lekkere taart.
Tot de volgende ledendag zou ik zeggen.

Grtn

Dikkie dik
 
Net te laat toegekomen voor de groepsfoto, maar mijn boeventronie zal aan de meesten ondertussen wel bekend zijn. Gelukkig waren er la een paar tombolaprijzen gewonnen, zodat er ook weer een plaatsje vrijkwam om wat modellen te zetten. Er was een lekkere taart en een tof cadeau. Hier wat foto's van de modellen en de gegadigden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



Er waren ook wat technieken te bekijken, zoals een soldeercursus van Roy.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik probeerde te analyseren wat er zoal gesoldeerd werd naast de chassisbalk, ik meen een stukje van een OGPK te herkennen in het PE-fret.
 
Aan allen bedankt om zo talrijk aanwezig te zijn :)
Aan Koekie en Inge: Van harte bedankt voor jullie inzet om weer een lekkere maaltijd te voorzien, en onze dorstige kelen van het nodige vocht te bevoorraden :684:
Het was zeer lekker en ruim voldoende :yumyum:
Bedankt TSA voor het openstellen van jullie clubhuis cute

Het was een lange dag met veel te korte uren... :huh:
Leuk om enkele nieuwe leden te ontmoeten :wave:
Veel babbels gedaan :3some:
Goed(e)koopjes gedaan en verrassend veel gekregen uit onverwachte hoek(en) :ohmy:
Aan de weldoeners :You_Rock_Emoticon:
Veel mensen maar kort kunnen spreken (door de korte uren) :(
En met schaamrood op de wangen :wub:, ben ik pas thuis gaan beseffen dat ik nog een schuld heb openstaan :ph34r:
Roy, jij hebt er nog, :alcoholic: ene te goed van mij ;)
 
Dat ziet er daar zeer gezellig uit.volgende keer kom ik ook langs hoor
 
Doen hoe meer zielen hoie meer vreugde he
Is altijd plezant ( prettig )
 
Het was weer goed en leuk de ledendag ,mooi geschenk gekregen van het forum waarvoor dank ,het eten was perfect verzorgt ,en de taart..wel die was super lekker ,veel gesproken met de andere leden ,wat brainstormen over projecten..geweldig dus.
 
1 zin : toffe bende.
Bedankt Koekie en Inge voor al het werk wat weer enorm geslaagd was.
Vriendin en ikzelf hebben ons geamuseerd en Ik heb op snelle manier weer veel bij geleerd daarvoor dank.
verassing vond ik meer dan top en lekker onverwacht grt.
 
Iedereen dank voor de hartelijke ontvangst wederom, het is altijd zo'n gezellige meeting en steeds weer is er te weinig tijd om alles te zien en met iedereen te spreken. De barbecue was erg lekker en bestond niet alleen uit diverse soorten stukjes vlees en vegetaria, maar ook uit een uitgebreide salade- en bijproductenbar. Dit was een aangename verrassing en hoe lekker ik de voorgaande etentjes zonder uitzondering heb gevonden, deze keer vond ik het nog beter. Merci aan Koekie, die zowat de hele dag buiten heeft vertoefd achter de barbecue.

Ik ben ook zeer aangenaam verrast door het cadeau, de zes penselen, het pincet en nog enkele andere producten van Ammo. Ik weet nog steeds niet wie dit heeft gesponsord, maar fijn vind ik het wel. Het zijn tooltjes van hoge kwaliteit.

@Steven: de workshop solderen werd niet DOOR mij gegeven, maar VOOR mij :) Silenoz was zo vriendelijk mij de fijne kneepjes van het vak bij te brengen. De juiste temperatuur, modaliteiten van het voorvertinnen, de benodigde hoeveelheden flux en soldeer... oppikken en afgeven van tin... veel dingen die ik niet wist of anders deed. Bart het was aangenaam je te ontmoeten en ik vond het super sympathiek dat je de moeite hebt gedaan deze mini-cursus aan mij te geven. En tegelijkertijd nog mijn chassis te solderen.

Ook anderen zag ik voor het eerst. Om niemand te vergeten en mezelf te beschamen, zal ik hier geen individuele namen noemen maar het waren weer leuke gesprekken en fijn om eens de gezichten achter de avatars te zien.

Xavier, pintje komt wel bij de volgende :) no problemo!
 
Aha, ik had al wel zo'n vermoeden, Roy, omdat je zei dat je heel wat bijgeleerd had. Maar ik twijfelde omdat ik alleen jou daar aan het werk zag. Spijtig dat ik Silenoz niet aangesproken heb, omdat ik niet wist dat die er ook nog geraakt was en ik hem nog niet eerder gezien had.
 
Ja ik heb toch weer een paar mensen gezien die ik ook weer niet kende
Misschien in de toekomst toch weer onze naamplaatjes dragen he , omdat er toch de laatste tijd veel mensen zijn bij gekomen en ook mensen die nog niet veel geweest zijn
ik heb ook weer met de maker achter de mooie figuurtjes staan praten zonder in feite te weten wie het was
 
tja ik heb dat ook meegemaakt gisteren uiteindelijk tegen de avond wist ik bijna van allemaal wie ze als Avatar hadden op het forum.
naamplaatjes terug opsteken zouden een hulp zijn.
 
Sorry voor mijn late reactie....na de ledendag naar een verjaardag gegaan en afgelopen nacht pas om 4:00 uur thuis:alcoholic:

Het was weer een top dag die erg goed geregeld was. Gezellig, lekker gegeten, Leffe bruin, modellen en vrienden. Wat wil een mens nog meer ;)

En natuurlijk is hier dan de groepsfoto van deze gezellige bende:
NgJRHfN.jpg

Fred
 
en nog meer....

sHEO3cE.jpg

inj2n9i.jpg

Pd34lw6.jpg

68kxOcH.jpg

FJzm8tO.jpg

kR8ERMM.jpg

6XCVkSG.jpg

Ze staan niet allemaal in de juiste volgorde, maar tja......

Fred
 
Ik ben ook zeer aangenaam verrast door het cadeau, de zes penselen, het pincet en nog enkele andere producten van Ammo. Ik weet nog steeds niet wie dit heeft gesponsord, maar fijn vind ik het wel. Het zijn tooltjes van hoge kwaliteit.

De geschenkjes voor de leden waren een gift vanuit de Forumkas , ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan en als blijk van dank naar de leden toe .... zonder jullie , is er geen forum hé
 
Ik moet zeggen het was lang geleden, maar heb me goed geamuseerd, het wel eens leuk de mensen achter de Nick te leren kennen. Ook vanwege mij een ferme "dankt u" aan het bestuur en aan koekie om dit mogelijk te maken.

@Steven, zoals Roy reeds aanhaalde, ie was lijdend voorwerp bij het solderen...
 
Spijt heb ik niets aan, maar vind het toch een beetje jammer dat ik er niet bij was, al had
ik gezegd te komen...zeker bij het zien van de foto's en het lezen van de commentaren.

Bij deze dan toch maar een felicitatie aan ons allemaal ;)

10 jaar Modelbouwen.be HIEP HIEP HOERAA :D

JQExbG.gif
 
volgende keer zal ik proberen er bij te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan