Hoofdsponsor

16de ledendag 18 November 2017 (10jaar modelbouw@be)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we trouwens niet onze 12 uurs-bouw creaties vergeten mee te nemen :)

Tot morgen!
 
Zo, auto geladen en zo maar eens opweg gaan:D

Fred
 
Stilletjes aan alles eens inpakken en vertrekken.
Hopelijk goed weer voor een kofferbakverkoop :)
 
Hey,

Het was een leuke dag. Lekker gegeten, goede gesprekken. Echt tof.
Ook zeer mooie werken gezien. Amai, nie.

Enfin, een zeer geslaagde editie. Proficiat aan de organisatie.

Grts,
Joost
 
Ja inderdaad een onvergetelijke dag
Van harte bedankt aan de mensen die hier hun rug hebben onder gezet , het eten was zoals altijd overheerlijk en dan die taart gewoon geweldig en het strafste was dat ze nog lekker was
Ook nog eens bedankt voor het geschenk( je ) zeer bruikbaar
En zoals altijd gezellig gepraat onder modelbouw vrienden en ook weer wat bijgeleerd

Foto's komen seffens
grt
Marc
 
bedankt aan iedereen die aanwezig was :)
het was een grote en gezellige opkomst, verschillende leden voor de eerste maal gezien

Foto's volgen morgen ofzo

bedankt Koekie & team voor de hartelijke ontvangst, het eten & drinken....
 
toffe fijne namiddag gehad, het was zeker de moeite om de verplaatsing te maken.
bedankt iedereen voor de aangename babbel en gedachten wissel.
vgr Marc
 
Voor mij was het de eerste ledendag, dus veel volk leren kennen.
Het was een aangename en leerrijke dag.

Aan de organisatie een welgemeende dank je wel voor de mooie dag, het geschenk, de taart, ...!

Volgende keer ben ik er weer bij.
 
Het was na mijn mening een geslaagde dag, ook namens mijn vrouw bedankt voor alles.
 
Hier beste vrienden de beelden van onze zeer geslaagde leden dag

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mannen mijn excuses voor de gedraaide foto's ik weet niet wat er aan de hand is want ik heb alle foto's in de photoshop gedraaid en toen ik ze overzette stonden een paar niet juist raar want normaal is dat altijd correct
Marc
 
Prachtige dag geweest,dank aan de forumleiding voor het geschenk en de koekie ploeg voor de geweldige bbq en de ontvangst in hun clublokaal.
Ook dank aan de aanwezigen voor de babbels en leerrijke gesprekken alsook Luc(cargomaster) en Pascal voor de figuren die ik van jullie mocht ontvangen.
Tot de volgende keer...😉
 
Was echt één top dagje fijne mensen mogen ontmoeten en weeral wat bij geleerd ....
Complimenten aan het forum en haar medewerkers en Thanks voor het mooie cadeau 👍👍👍
 
Het was leuk om weer eens een paar forumleden te ontmoeten.
Spijtig dat ik nog moest gaan werken.
Toch bedankt voor de ontvangst en de fijne gift.
Volgend jaar hoop ik nog eens een ganse dag te kunnen blijven.
Koffer was nog niet leeg :) ;)
 
Van mijn kant uit een dikke merci aan de organisatoren en het Koekie team voor weerom een geslaagde dag.
De taart en het mooie onverwachte geschenk maakten het alleen maar mooier.
Was wederom leuk om leden van het forum te ontmoeten.
 
Bedankt voor de lovende woorden in onze richting en natuurlijk ook voor het lekkere geschenkje...:alcoholic:

Zoals sommigen al reeds hoorden, stoppen Inge en ik met onze bestuursfunctie binnen TSA. (oa, wegens gezondheidsredenen mijnentwege...niks ergs, maar ik heb wat tijd voor mezelf nodig)
Maar we zullen nog wel als contactpersoon blijven dienen en ervoor zorgen dat jullie steeds ons lokaal kunnen blijven gebruiken.
Wat het eten betreft...daar passen we wel een mouw aan.
 
Een heel aangename dag gehad en ook lekker gegeten.Ook een prachtgeschenk.Zoals elk jaar heel goed geslaagd maar dat zijn we ondertussen al wel gewoon.
Marc S
 
Een heel mooie dag gehad, genoten van het eten, dank Koekie en zijn vrouw. Heel veel fijne mensen mogen ontmoeten. Bestuur voor het organiseren en het kado. Heel veel mooie bouwwerken in het echt mogen bewonderen. Dank voor de schitterende dag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan