Hoofdsponsor

16de ledendag 18 November 2017 (10jaar modelbouw@be)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohhhh mogen we met eurocentjes betalen, Roy?
Hahaha, dat doet me denken aan dat mopje: komt een man de tweedehandsafdeling van een BMW dealer binnen en ziet daar een mooi exemplaar staan.
Vraagt hij aan de verkoper hoeveel die wagen kost, zegt de verkoper: "voor 15000 eurootjes is het de uwe."
Die man kijkt even bedenkelijk en vraagt dan: "15000 eurootjes? Mag dat ook in briefjes van 500?"
 
Goeike...
Voor komende zaterdag lijken de weergoden ons gunstig gezind...Allee mij dan toch, ik ben degene die buiten vlees moet verschroeien.
.
 
Goeike...
Voor komende zaterdag lijken de weergoden ons gunstig gezind...Allee mij dan toch, ik ben degene die buiten vlees moet verschroeien.
.

Als we maar droog zitten om te eten zijn we al blij. :wall::laugh:
 
Ik hoop dat het voor mij morgen gaat doorgaan, mijn vriendin heeft vanmiddag een ongeluk gehad (fysiek is er geen schade, gelukkig, de wagen daarentegen...), maar ik weet nog niet hoe het gaat zitten met het regelen van papieren, over en weer hollen enz... Momenteel heb ik er geen zicht op dus...
 
Veel moed in deze droeve dag , hopelijk komt het goed
Marc
 
Voor mij ga het te ver zijn 1 1/2 u rijden van af Waregem. En ben ook geen van de jongste meer.

Groeten Adriën
 
Ik hoop dat het voor mij morgen gaat doorgaan, mijn vriendin heeft vanmiddag een ongeluk gehad (fysiek is er geen schade, gelukkig, de wagen daarentegen...), maar ik weet nog niet hoe het gaat zitten met het regelen van papieren, over en weer hollen enz... Momenteel heb ik er geen zicht op dus...

Oei , dat is minder Bart, gelukkig niet gewond, moest je niet kunnen komen , zullen we je bestelling (eten) wel regelen met Koekie.
Privé gaat boven alles , natuurlijk wel jammer moest je er niet bij kunnen zijn, maar we zien wel :)
 
Hopelijk alle papperassen snel in orde.

Nog 1 keer Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......................................
 
oei, dan moet ik deze avond nog alles bijeen zetten dat ik wil mee nemen.
tot morgen alvast, jullie zullen wel bijna gedaan met eten hebben eer ik arriveer.
vgr Marc
 
Wel Silenoz je weet dat misschien nog niet maar de heilige koe is voor mij nog altijd heilig en als ze daar aankomen is het een droevige dag voor mij
Mijn auto is mijn leven daarom deze uitspraak , natuurlijk alle respect als er gewonde bij zijn dat gaat voor dat weet ik ook wel
Maar mijn auto in het algemeen op elke basis beheerst toch een stukje van mijn leven
Sorry
Marc
 
maar de heilige koe is voor mij nog altijd heilig en als ze daar aankomen is het een droevige dag voor mij
Sorry
Marc

Ik hoop voor jou dat Koekie kippenvlees voorzien heeft:laugh::laugh::laugh:

die kon ik niet laten liggen, Marc ;) Ik weet wel da je auto bedoelt ;)
 
Yep morgen zeker van de partij,kijk er naar uit om de collega bouwers nog eens te mogen begroeten in live😉
 
is niks ik heb een brede rug er kan veel op en ik weet van wie het komt he van mijn vrienden kan ik het hebben
 
@ Silenoz, hopelijk dat het morgen ook nog ok gaat met je vriendin, meestal ben je de volgende dag na zo'n ongeluk erg stijf en heb je pijn in heel je lichaam.
Wens haar sterkte!

Ben een partij papiermodellen aan het inpakken, zal eens een mooie tafel er mee maken.
Heb ook nog wat schepen bij voor de verkoop dus wie wil kan eens komen neuzen :D:D

Fred
 
Ik hoop dat het voor mij morgen gaat doorgaan, mijn vriendin heeft vanmiddag een ongeluk gehad (fysiek is er geen schade, gelukkig, de wagen daarentegen...), maar ik weet nog niet hoe het gaat zitten met het regelen van papieren, over en weer hollen enz... Momenteel heb ik er geen zicht op dus...

Ai das minder goed nieuws, gelukkig is je vriendin fysiek ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan