Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
16de ledendag 18 November 2017 (10jaar modelbouw@be) - Pagina 5
Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 166

Discussie: 16de ledendag 18 November 2017 (10jaar modelbouw@be)

Standaard

Hey Marc je kan beter ergens blijven slapen he
    Dat is daarom dat ik u miste op de beurzen ik zag die gasten van Willebroek daar rondlopen en zonder onze Woeler ik dacht dat ge ziek was maar het was iets anders
    Wees wel gekomen
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

ja Coachke ik zat in het warme Spanje . En kapellen is maar 25 km hé .We zien elkaar daar wel hé

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woeler Bekijk bericht
    ja Coachke ik zat in het warme Spanje . En kapellen is maar 25 km hé .We zien elkaar daar wel hé
    Van kapellen naar Ekeren 25km?
    Ongeveer 10km zal ook wel goed zijn denk ik, van centrum naar centrum.

Standaard

Tja Sam maar ik woon in Niel hé en mijne maat woont in Kapellen . En je mag gerust zijn ik ben meer dan ééns van TSA naar Bruno zijn huis geweest en ben heeeeeeeeeeeeeel dikwijls van mijn woonplaats naar zijn huis geweest . Je mag er zeker van zijn dat ik niets uit mijn duim zuig en dat ik altijd veel punten voor aardrijkskunde had

Standaard

één Mijne maat woont in Kapellen en niet in het centrum maar dicht bij Ekeren en twee TSA is best erg ver van het centrum van Ekeren gelegen .En wanneer ik schreef het is maar 25 km. Daar bedoelde ik mee zo ver is het niet van mij thuis naar waar ik ga feesten

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

@Woeler: op mijn lijst heb ik je toegevoegd

10 november sluit ik de bestelling af. Op 9 november zal ik nog eens de volledige lijst hier posten, zodat deze kan nagekeken worden
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Kan je mij ook noteren voor die dag, 1x BBQ graag

Standaard

Ik heb gezien de Tombola, een gezamelijke maaltijd,,,,

Is er verder nog iets gepland over de invulling...

Dat niet opeens spontaan geroepen wordt een Psalm zingen, zoals num 42.... Het hijgend mkbz 42 Tiger, is der jagt ontschotenRustelos op zijne diorama, Gevoed door de brushhhh vol met paint

Mag ik dan ene rookpauze in lassen??
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

een planning opstellen voor de ledendag, doen we niet meer.
    1. iedereen is vrij om te doen wat ze willen
    2. het is bij de vorige edities al gebleken dat het met een planning niet goed loopt

Er wordt vooral veel gebabbeld, naar elkaars modellen kijken.. er zijn ook soms mensen bezig aan een model of bezig met een "workshop" waar je kan gaan bijzitten om iets te leren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aris5 Bekijk bericht

Is er verder nog iets gepland over de invulling...
    Je kan ook je overtollige stash verkopen of uwe stash vergroten door aankopen te doen :-)
    Of je houd kofferbakverkoop :-)
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

misschien wel een idee om ergens een bord of groot blad te hangen waar je kan noteren (met een geschatte timing) wat je iets wenst te demonstreren, zo kunnen de verschillende mensen die dat wensen hun demo's wat aanpassen zodat er geen overlapping is hierin. De ervaring leert mij dat ik anders wel een gewenste demo durf missen doordat je in een gesprek zit.
    Maar zoals je al zegt is een volledige planning bijna niet mogelijk en is er geen ideale oplossing.

Ik meen me te herinneren dat Erwin reeds wat uitleg wou geven aan Cargomaster??? over het verweren. En ik zal alvast wat washes en filters + pigment poeders meebrengen voor degenen die daar wat mee willen experimenteren. Ik zal geen demo geven wegens zelf nog te on-ervaren. het materiaal kan wel gebruikt worden door de andere leden die dat wensen.
    If you don't stand behind our troops, feel free to stand in front of them

Standaard

Beste forum vrienden
    Ik wil nu geen spelbreker zijn maar dit is de vierde X dat ik met zeer veel plezier naar onze leden dag kom en uit ondervinding weet ik dat het weer niet zal draaien zoals wij (ikzelf ) wensen , ik heb al twee of drie X een demotje willen geven over hoe men BMF kleeft ten eerste is voor onze militair bouwers verre van interessant want ik ten zeerste begrijp , en dan gebeurt er niks ben er ook niet kwaad of slecht gezind over ik versta dat volledig . Soms kan er iemand wel eens een demotje geven maar dan zie toch weer zonder verwijt dat er mensen zijn die na een tijdje ergens anders gaan kijken
    ik begrijp dat volkomen waarom ? Wel zijn bijna allemaal online vrienden en zijn blij dat we elkaar eens kunnen ontmoeten en dan word er nogal gemakkelijk een babbeltje hier en daar gedaan wat heel gezellig en aangenaam is
    En zonder het te beseffen is het middag en eens we allemaal ons innerlijke verstevigd hebben is het zo twee uur en dan word er al stilletjes uitgekeken naar de tombola wat dan ook voor iedereen een pretje is
    En dan heb je nog de mensen die van ver komen die zullen ook vroeg vertrekken ( normaal )
    Ik zou het eerder anders voorstellen ( is maar een voorstel hoor )
    Laat het ons een gezellige dag maken en als er iemand iets aan iemand wil tonen geen probleem dan doet hij of zij dat en als er interesse is dan komen er toch mensen kijken en verder een leuke babbel hier en daar
    Want verleden keer had Roy een heel schema opgesteld en er is interesse geweest maar toch niet gelopen zoals het hoorde
    Er zijn dan mensen die iets aanbieden ( te koop of zo ) daar gaat dan ook weer belangstelling naar uit , of mensen die een safke gaan opsteken
    Het is tenslotte onze tiende verjaardag
    Zo denk ik erover
    grt
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Er is vorige keer al wel eens gepraat om een Doe dag te organiseren ,maar dit was in een beperkte groep ter spraken gekomen en in hoe ver dit verspreid geraakte die dag weet ik niet ,mijn partner en ik komen er om te praten en kennis te maken met mensen en partners ervan die dezelfde hobby hebben met name modelbouw...de organisatie dus de moderators etc..hebben waarschijnlijk ook bewust gekozen om die dag niks in te plannen omdat er een divers van leden is met verschillende bouwthema's en voorkeuren ,en spontane acties kunnen dus vrijblijvend groeien..wat betreft de verwering heb ik verder geen stappen ondernomen juist omdat mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar samen praten en bekijken en vergelijken van de modellen en de aangeboden bouwdozen en materialen van sommige leden.

Standaard

Gelieve de lijst na te kijken en bij fouten mij een PM te sturen

_ Roy
    _ Beyond (veggie)
    _ Coachke & vrouw
    _ PeiperJ
    _ Danny Jeurissen
    _ Debart & vrouw
    _ Oldieman & vrouw
    _ Erwin & vrouw
    _ Karel47 & vrouw
    _ baenske
    _ The_Mouse
    _ Cargomaster
    _ JordiC
    _ Marnic
    _ Papershaper
    _ Erik71
    _ Jiri
    _ Camaro69 & Damy
    _ Pascal & 1 veggie
    _ Ari5
    _ Woeler
    _ Silenoz

27 BBQ - 2 veggie

Morgenavond stuur ik de lijst door naar Koekie

Standaard

Het is de eerste keer dat ik aanwezig ben, en omdat ik in de buurt woon komen we daar wel eens voorbij gereden.
    Ik weet niet of het steeds op dezelfde plaats is de ledendag, maar voor nieuwkomers die niet gekend zijn met de locatie, is het waarschijnlijk handig om te weten dat het lokaal, naar wat ik gezien heb, achterin gelegen is.
    Tenzij ik de enige ben voor wie het de eerste keer (daar te doen) is, is het misschien handig om een kleine weg beschrijving te voorzien.

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten