Hoofdsponsor

16de ledendag 18 November 2017 (10jaar modelbouw@be)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Marc je kan beter ergens blijven slapen he :laugh:
Dat is daarom dat ik u miste op de beurzen ik zag die gasten van Willebroek daar rondlopen en zonder onze Woeler ik dacht dat ge ziek was maar het was iets anders
Wees wel gekomen
 
ja Coachke ik zat in het warme Spanje . En kapellen is maar 25 km hé .We zien elkaar daar wel hé
 
ja Coachke ik zat in het warme Spanje . En kapellen is maar 25 km hé .We zien elkaar daar wel hé
Van kapellen naar Ekeren 25km?
Ongeveer 10km zal ook wel goed zijn denk ik, van centrum naar centrum.
 
Tja Sam maar ik woon in Niel hé en mijne maat woont in Kapellen . En je mag gerust zijn ik ben meer dan ééns van TSA naar Bruno zijn huis geweest en ben heeeeeeeeeeeeeel dikwijls van mijn woonplaats naar zijn huis geweest . Je mag er zeker van zijn dat ik niets uit mijn duim zuig en dat ik altijd veel punten voor aardrijkskunde had
 
één Mijne maat woont in Kapellen en niet in het centrum maar dicht bij Ekeren en twee TSA is best erg ver van het centrum van Ekeren gelegen .En wanneer ik schreef het is maar 25 km. Daar bedoelde ik mee zo ver is het niet van mij thuis naar waar ik ga feesten
 
@Woeler: op mijn lijst heb ik je toegevoegd ;)

10 november sluit ik de bestelling af. Op 9 november zal ik nog eens de volledige lijst hier posten, zodat deze kan nagekeken worden
 
Ik heb gezien de Tombola, een gezamelijke maaltijd,,,,:8:D:D

Is er verder nog iets gepland over de invulling...
:laugh::laugh:


Dat niet opeens spontaan geroepen wordt een Psalm zingen, zoals num 42.... Het hijgend mkbz 42 Tiger, is der jagt ontschotenRustelos op zijne diorama, Gevoed door de brushhhh vol met paint

Mag ik dan ene rookpauze in lassen??:laugh::laugh:
 
een planning opstellen voor de ledendag, doen we niet meer.
1. iedereen is vrij om te doen wat ze willen
2. het is bij de vorige edities al gebleken dat het met een planning niet goed loopt

Er wordt vooral veel gebabbeld, naar elkaars modellen kijken.. er zijn ook soms mensen bezig aan een model of bezig met een "workshop" waar je kan gaan bijzitten om iets te leren ;)
 
misschien wel een idee om ergens een bord of groot blad te hangen waar je kan noteren (met een geschatte timing) wat je iets wenst te demonstreren, zo kunnen de verschillende mensen die dat wensen hun demo's wat aanpassen zodat er geen overlapping is hierin. De ervaring leert mij dat ik anders wel een gewenste demo durf missen doordat je in een gesprek zit.
Maar zoals je al zegt is een volledige planning bijna niet mogelijk en is er geen ideale oplossing.

Ik meen me te herinneren dat Erwin reeds wat uitleg wou geven aan Cargomaster??? over het verweren. En ik zal alvast wat washes en filters + pigment poeders meebrengen voor degenen die daar wat mee willen experimenteren. Ik zal geen demo geven wegens zelf nog te on-ervaren. het materiaal kan wel gebruikt worden door de andere leden die dat wensen.
 
Beste forum vrienden
Ik wil nu geen spelbreker zijn maar dit is de vierde X dat ik met zeer veel plezier naar onze leden dag kom en uit ondervinding weet ik dat het weer niet zal draaien zoals wij (ikzelf ) wensen , ik heb al twee of drie X een demotje willen geven over hoe men BMF kleeft ten eerste is voor onze militair bouwers verre van interessant want ik ten zeerste begrijp , en dan gebeurt er niks ben er ook niet kwaad of slecht gezind over ik versta dat volledig . Soms kan er iemand wel eens een demotje geven maar dan zie toch weer zonder verwijt dat er mensen zijn die na een tijdje ergens anders gaan kijken
ik begrijp dat volkomen waarom ? Wel zijn bijna allemaal online vrienden en zijn blij dat we elkaar eens kunnen ontmoeten en dan word er nogal gemakkelijk een babbeltje hier en daar gedaan wat heel gezellig en aangenaam is
En zonder het te beseffen is het middag en eens we allemaal ons innerlijke verstevigd hebben is het zo twee uur en dan word er al stilletjes uitgekeken naar de tombola wat dan ook voor iedereen een pretje is
En dan heb je nog de mensen die van ver komen die zullen ook vroeg vertrekken ( normaal )
Ik zou het eerder anders voorstellen ( is maar een voorstel hoor )
Laat het ons een gezellige dag maken en als er iemand iets aan iemand wil tonen geen probleem dan doet hij of zij dat en als er interesse is dan komen er toch mensen kijken en verder een leuke babbel hier en daar
Want verleden keer had Roy een heel schema opgesteld en er is interesse geweest maar toch niet gelopen zoals het hoorde
Er zijn dan mensen die iets aanbieden ( te koop of zo ) daar gaat dan ook weer belangstelling naar uit , of mensen die een safke gaan opsteken
Het is tenslotte onze tiende verjaardag
Zo denk ik erover
grt
Marc
 
Er is vorige keer al wel eens gepraat om een Doe dag te organiseren ,maar dit was in een beperkte groep ter spraken gekomen en in hoe ver dit verspreid geraakte die dag weet ik niet ,mijn partner en ik komen er om te praten en kennis te maken met mensen en partners ervan die dezelfde hobby hebben met name modelbouw...de organisatie dus de moderators etc..hebben waarschijnlijk ook bewust gekozen om die dag niks in te plannen omdat er een divers van leden is met verschillende bouwthema's en voorkeuren ,en spontane acties kunnen dus vrijblijvend groeien..wat betreft de verwering heb ik verder geen stappen ondernomen juist omdat mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar samen praten en bekijken en vergelijken van de modellen en de aangeboden bouwdozen en materialen van sommige leden.
 
Gelieve de lijst na te kijken en bij fouten mij een PM te sturen

_ Roy
_ Beyond (veggie)
_ Coachke & vrouw
_ PeiperJ
_ Danny Jeurissen
_ Debart & vrouw
_ Oldieman & vrouw
_ Erwin & vrouw
_ Karel47 & vrouw
_ baenske
_ The_Mouse
_ Cargomaster
_ JordiC
_ Marnic
_ Papershaper
_ Erik71
_ Jiri
_ Camaro69 & Damy
_ Pascal & 1 veggie
_ Ari5
_ Woeler
_ Silenoz

27 BBQ - 2 veggie

Morgenavond stuur ik de lijst door naar Koekie
 
Het is de eerste keer dat ik aanwezig ben, en omdat ik in de buurt woon komen we daar wel eens voorbij gereden.
Ik weet niet of het steeds op dezelfde plaats is de ledendag, maar voor nieuwkomers die niet gekend zijn met de locatie, is het waarschijnlijk handig om te weten dat het lokaal, naar wat ik gezien heb, achterin gelegen is.
Tenzij ik de enige ben voor wie het de eerste keer (daar te doen) is, is het misschien handig om een kleine weg beschrijving te voorzien.
 
Het is oprijden juist naast het indoor-speelplein (de naam ontschiet mij nu even)
 
attachment.jpg

Het is te doen in de barak met het roze pijltje. Als je van de autostrade komt, kom je van onder aan.
 
Misschien toch voor alle veiligheid nogmaals het adres eens neer te pennen zodat alle leden toch weten waar ze juist moeten zijn...😉
 
Goh heren, men vindt het echt wel als men het gewoon invoert in de Tom-Tom of andere routeplanner.

Het adres is, zoals in de openingspost al geschreven staat, Leugenberg 187A, 2180 Ekeren.

Als je de bordjes van indoor-speeltuin "Den Deugeniet" volgt, heb je de juiste inrit te pakken. Na 30 meter kun je kiezen voor de speeltuin rechtsaf ofwel de meetinglocatie linksaf. Het kaartje van Steven verduidelijkt het nog meer.

Ik denk dat alles er nu wel (herhaaldelijk genoeg) over gezegd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan