Hoofdsponsor

Anders / onbekend La Grande Rue [wip]

Ik doe bij dergelijke platte stukken altijd een stukje karton erin plakken Erwin.
Dan blijft het altijd mooi recht hoor.

Fred
 
is leuk he oogt mooi
en zeg nu zelf
welk dak is perfect recht
nee mooi werk maatje
 
Hey,

Ik heb een lichtbruin vermoeden dat men hier aan het overschakelen is, maar niet minder mooi uiteraard. Papier blijft een kunst om te beheersen, knappe werken E...;)
 
Mooi werk Erwin...hier en daar een stukje karton kleven doet wonderen om het wat rechter te krijgen.
Heb het onlangs ook geprobeerd met enkele gebouwen maar het is toch niet zo makkelijk.😕
Je bent toch goed bezig hoor...ik blijf volgen 😊
 
Iedereen bedankt

@ Marnic, tiens gij ook papierbouw? Is hier een epidemie of zo? :@ :D

@ Swaken, nu zijt ge toch mis.
Papier is een plezant tussendoortje en ik zal van die Citroëns blijven bouwen (allez denk ik toch) maar het plastiek is zeker niet vergeten en ligt zelfs te bijten.
Voorlopig geen nieuwe plastiek projecten, eerst eens alles opruimen wat al gestart is en hier nog ligt rond te slingeren (en dat zijn er meer dan je zou denken).
Morgen komt La Grande Rue mee naar de clubvergadering samen met de laatste voertuigen.

Wat de dakranden betreft van die gebouwen, wel, met karton is het niet gelukt en daarom heb ik mijn toevlucht genomen tot balsa.
Tevens denk ik er aan om een stevige voet te maken uit spaanplaat of dergelijke zodat de gebouwen niet de neiging hebben om over te hellen. Het zijn tenslotte los staande elementen die toch zo'n 26 cm hoog zijn.
Er komen zeker nog meer gebouwen bij zoals een bank, een gendarmerie, een hoofdverdeler ofte concessionaris (klinkt mooier) van Citroën, een hangar, een post gebouw en misschien nog een gemeentehuis.
We zien wel....
 
Dan is het geen straat meer maar een dorp:D

Fred
 
Dan is het geen straat meer maar een dorp:D

Fred

Klopt Fred,
Op de Franse site Minitub43 staat het bekend als "Tubiville" en dat heeft niets met de Teletubbies te maken maar wel met de voorloper van de Citroen H, de Citroen TUB.
 
Ik heb afgelopen vakantie in Tsjechië deze gekocht:

vh67SUs.jpg

Zal ook nog een uitdaging worden :ohmy:

Fred
 
@ Marnic, tiens gij ook papierbouw? Is hier een epidemie of zo? :@ :D

Ja,ik heb het kasteel van Hougoumont in papierbouw aangekocht voor mijn Waterloo dio te vervolledigen.
 
Amai nog nie Fred, daar zal je ook een tijdje zoet met zijn.

Marnic veel succes man!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan