Hoofdsponsor

1/8 1963 Grand Sport Corvette [wip]

Bij de eerste foto dacht ik lekkere boxart zeg :( maar werd al snel duidelijk dat het model zo word erg leuk.
 
Rudy, ben je nog op zoek naar een specifieke referentiefoto van (een niet te moeilijk bereikbaar onderdeel van) de 1963 Corvette Grand Sport?

Ik zal deze komende maand wellicht ook zien, afhankelijk van of er voldoende tijd en verlichting is; ik bezoek Revs museum buiten de reguliere toegangsuren dus kan me voorstellen dat niet alle verlichting aan staat. Ik kan dus niets beloven, maar als je ergens een foto van wenst kan ik minstens mijn best doen.

Zie hier.

Corvette-Gran-Sport-front-3-4-900x600.jpg
 
Beste Rudy ik kan u helpen , ik heb juist onbestaande op schaal velgjes laten 3D printen ongelooflijk mooi het heeft een prijskaartje maar ze zijn af het ging om O.Z. turbo velgen nergens te vinden maar door die kerel heb ik ze toch
Ik ben even zijn adres kwijt maar vind dat wel terug als ge interesse hebt laat het me vlug weten ik moet nu evengaan werken
Marc
 
Roy en Marc, hartelijk bedankt voor jullie moeite en voorstellen.

@Roy, graag zelfs. Foto's heb je nooit teveel zeker i.v.m. interieur en motor.

@Marc, heb je een P.M. gestuurd.

Nogmaals mannen bedankt !!!!!!

En ik zou ook terug aan de Corvette moeten beginnen, maar ben nu weer aan m'n Londense dubbeldekker, een Dennis brandweerwagen op 1/16, R8 Gordini
en 11 cv Traction beide op 1/8 bezig, ik spring van het ene naar het andere, misschien een slechte gewoonte ...

Groetjes,
Rudy
 
Rudy uw antwoordje is zojuist verstuurd
Marc
 
Antwoord gelezen Marc, en ga daar zeker achter aan als de tijd er rijp voor is.
Ik had ook al een adres van iemand in de US maar dan zit je weer met invoerrechten en BTW
en alle andere nodeloze taksen die er bij komen.
Liever iemand uit de Eurozone.

Groetjes,
Rudy
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan