Hoofdsponsor

1/32 Kenworth ombouw tot Armored military truck [DONE]

Vanavond wat kleinigheden gedaan, zoals de uitlaten wat roestkleur gegeven. Ze zagen er inderdaad te proper uit. Ook nog een paar decals gehangen op het achterste deel.
Gisteren laat nog de camo gespoten op de lanceerinstallatie. Deze keer bevalt het me veel beter. De eerste poging trok op niets.

attachment.jpg
 
De battletruck is klaar. Het was fun om te doen en er zullen nog zo'n projecten volgen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dankjewel Debart en bedankt om het bij de afgewerkte projecten te zetten.
 
Alain niks op aan te merken maar 1 raad wil je nu wel meegeven als je eindfoto's plaatst zet uw model eens op een neutrale achtergrond
Ik heb het sinds kort ook zo gedaan heb een groot wit papier tegen de muur met punaises gestoken en dat zonder vouwen zo op een tafel laten vallen zodanig dat er geen oneffenheden plooien of randen zijn en zet daar je model op het zal er heel anders uit zien
Het moet nu perse geen wit papier zijn mag ook grijs of groen zijn maar wit oogt het beste daar boven zet je je bureel licht vanuit de hoogte ( zon effect )
Nu ( sorry ) stoort het omringende enorm en word gemakkelijk de aandacht ervan afgeleid
Verder ziet het er goed uit
Marc
 
Dat is een goede raad en daar heb ik ook aan gedacht maar helaas heb ik niets met een neutraal kleur dat groot genoeg is. Is zal er eens voor uitkijken want het zou inderdaad beter zijn.
 
Een oud laken of de achterkant van een tafellaken misschien , word er niet vuil van he
Marc
 
Neem gewoon een groot wit tekenblad daar kom je al een hele weg mee...
En niet duur..😉
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan