Hoofdsponsor

1/25 '56 Chevy Nomad (Revell)

Juteke11

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
363
Eén v/d vergeten ontwerpen van Chip Foose :wub:
Vandaag eindelijk af gekregen; de komende weken zal er niet veel gebeuren op vlak van modelbouw maar wel
des te meer aan verbouwingswerken thuis :worried:
Hier alvast de foto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Prachtig gedaan knap echt waar staat goed in dat zand
Ik heb die ooit ook eens gehad en daar hangt nog een heftige story aan
Het moet rond de jaren de jaren 1966 geweest zijn , ik was een jonge gast en modelbouwen zat mij al deftig in het bloed
Nu mijn grootmoeder was huisbewaarster in een groot gebouw " Kamer van Koophandel " te Antwerpen en elke avond moest daar de burelen gepoetst worden en den deze kreeg daar een zakgeld voor nu die bewuste avond mijn zakgeld gekregen 200 frank ( toen al veel geld ) juist genoeg voor een kitje , ik zonder toestemming naar Verschooten achter de hoek toen en daar lag de kit een Chevy Nomad en alles werkte ervan straffer nog alle sierlijsten zaten er in chroom bij een geweldige kit
Ik zo fier als een gieter naar huis , eens thuis vroeg mijn vader wat ik gaan doen was ik zei met mijn stomme kop " met de hond gaan wandelen " iets wat ik nooit deed , dus dat was verdacht dan moest ik mijn 200 frank laten zien en dat ging niet en moest dus verklaren wat ik ermee gedaan had en weer zo fier liet ik die kit zien en plots waren in die duizend stukjes meer in want de doos had mijn vader zijn voet gepasseerd , mijn grootmoeder had medelijden en ik kreeg de 200 frank terug maar nooit of nooit de Nomad nog tegengekomen en nu bloed mijnhart als ik er zo ene zie ooit zal ik er nog eens eentje bouwen
Deze is knap proficiat
Marc
 
Echt helemaal mijn ding.Prachtig werk alsook de foto's.
Marc S
 
Wow, ik hoor de rockabilly of guitar surf al op de achtergrond...
Mooie setting in dat zand.

Grts,
Joost
 
Is toch een mooie geworden hoor, mag je terecht fier op zijn.
 
Heel mooi geworden, mag je trots op zijn
 
heel knap gedaan :) volledig mijn goesting
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan