Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/9 Harley Bobber [WIP] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 56 van 56

Discussie: Harley Bobber [WIP]

Standaard

Ok Ron dit is toch geweldig net wielen van een echte ,of zijn het de wielen van een echte ?
    Knap gedaan
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Yep weer knap werk wat je hier laat zien grt.

Banned

Standaard

Dit blijft interessant.

Standaard

Mannen bedankt voor de reacties.

@Roy, Die Tamiya clear glimt altijd als een kerstbal maar deze keer wel heel erg overdreven Maar ik denk dat hij straks na een paar weken wel iets minder glimt.

Vandaag de beurt om het blok een kleurtje geven en dan tot de ontdekking te komen dat je geen aluminium kleur verf in het schap heb staan hock: dus hop in de auto en 50 km later de verf in huis en aan de spray. Ook leuk was dat ze geen Tamiya meer hadden en dus moest uitwijken naar Revell waar ik nog nooit mee gewerkt en moet zeggen het werkt prima alleen even de verdunning ratio in de gaten houden. Morgen nog een laagje geven en een paar vergeten onderdelen spuiten en als alles goed is gedroogd door middel van filters wat variatie proberen aan te brengen zodat alles niet een kleur is.

Ook nog wat werk verricht aan de tank in een poging om het wat correcter te krijgen door middel van plastic rondjes met de punch&die gemaakt en koper staaf. Morgen even een laagje verf erover om te kijken hoe het eruit komt te zien omdat ik er nog niet helemaal over tevreden ben, misschien valt het wel mee.

Standaard

Ik weet dat je weet dat ik het hard blinken niet altijd vind passen bij modelbouw, maar bij een 1/9 model vind ik het zeker prima kunnen.

Voortgang is indrukwekkend. Ik heb al eens eerder een gerede motor van jouw hand gezien en die was toch echt wel de moeite waard.

Standaard

Vandaag de laatste laag aluminium gespoten en de cylinders mat zwart gemaakt. Even lekker laten drogen en dan wat filters erop zodat het blok grotendeels klaar en dan kan de Evergreen tevoorschijn komen om diversen onderdelen van de H-D aan te passen en zo gaan we rustig verder .

Standaard

Schriftelijke update

Daar ik blijkbaar een airbrush junk ben heb ik al het aluminium(Revell) overgespoten de reden hiervoor was dat de kleur me niet aanstond een beetje toy`s "R" us aluminium.
    Dus wat hebben gedaan wat aluminium genomen en deze vermengd met een beetje zwart(Vallejo) en een puntje SS camo brown(Vallejo) en het resultaat ziet er beter uit, het leunt nu een beetje tegen de Aclad aluminium aan. Heb er geen foto`s van genomen vanwege toch wel weinig te zien

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Heb er geen foto`s van genomen vanwege toch wel weinig te zien
    Doe ik ook nooit

Klinkt goed in elk geval, want het Revell-aluminium lijkt vooral op plastic.

Standaard

Even dit draadje bij gelezen en aangenaam verrast 😉de wielen zijn bijzonder mooi gemaakt en afgewerkt. .👍👍👍

Standaard

I Loving it nee nee geen Mc Donalds maar deze Bobber geweldig
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten