Hoofdsponsor

1/9 Harley Bobber [DONE]

Mooi 'patroon' en kleurstelling, komt helemaal goed de 2de keer.
 
Na ontelbare pogingen met de pinstripe plakken en een enkele keer spuiten en dan tot de conclusie komen dat de stripping nog niet goed genoeg was had ik vandaag het resultaatwaar ik heen wil alleen het achterspatbord is weer niet goed genoeg. Nu ging ik eens goed kijken waarom het daar telkens fout gaat en wat merkte ik op de ene zijkant is wat ronder dan de andere niet veel maar als je de dan de pinstripe erop heb gespoten val je door de mand. Ook heb ik de pinstripe van 0,7 naar 0,4mm terug gebracht en deze breedte staat hem stukken beter.
Na wat wikken en wegen liggen de onderdelen weer lekker in hun Dasty badje te zwemmen voor een laatste poging. Heb de mislukte pogingen maar niet getoond hier want anders waren minimaal tien pagina`s verder :)

4998155100c00e9a78c7d7b32af71e79.jpg

db8a5625706628646709c33961696e3b.jpg
 
Ron volhouden, waardeloos is het steeds op nieuw starten.
 
Tja leuk is anders Aris maar hoort er helaas bij als je met gekke ideeën en moeilijke kleuren aan de slag gaat maar we gaan gewoon door tot het goed is :)
 
Ik kan dat wel waarderen, dat steeds opnieuw proberen. Dat wat je aan tijd en moeite verliest, krijg je aan ervaring en respect erbij.
 
Kan nog wat meer ervaring opdoen Roy :) Ik had alles weer opnieuw gespoten en jawel weer het achterspatbord wat niet naar mijn zin is, het zit nog net niet goed uitgelijnd ondanks een malletje wat ik had gemaakt om alles op de juiste plek te krijgen. Nu heb ik nog een idee en als dat niet werk weet ik het ook niet meer :) Een voordeel de tankdelen zijn goed gelukkig dus die kunnen van de week in de vernis en kan ik de Harley voor het grootste gedeelte afbouwen. Maar eerst het achterspatbord weer laten zwemmen in de Dasty.

8d2751bca16b7f181e367f02881cc5e2.jpg
 
Arbeid adelt zullen we maar zeggen, en de volhouder wint. Knap hoor Ron.
 
Ron ik heb medelijden ik weet hoe frustrerend dit werkt , ik hoop dat het lukt de volgende keer
Allee suc6
Marc
 
Niet simpel dit zo gespoten krijgen maar knap en een grote uitdaging grt
 
Thnks mannen.

GUnit inderdaad is nu een kwestie van volhouden ook al is het wel eens moeilijk als je weer dat kleine verschil aan beide zijkanten heb en dan praat ik over minder dan een millimeter maar dat valt echt wel op met die lichte kleuren.

Coachke met mij geen medelijden hoor ik zoek het zelf op :)

Pascal het is nu wel een echte uitdaging geworden :) maar vind ik niet zo erg dat hou de hobby interessant.
 
Ron dat weet ik wel we proberen allemaal een goed resultaat te bereiken he ,
Marc
 
Na nog een twee pogingen zijn we nu waar ik wezen wilde, nu een twee laagjes vernis erop zodat ik veilig de opstaande randjes verf van het afplakken vlak kan schuren dus het eind komt zicht :)

fb7b1b854377fcbd1bf241994ed7ef99.jpg
 
Inderdaad Gunit na 3 weken ploeteren om drie onderdelen te spuiten naar mijn zin heb ik er maar een extra pintje op gedronken om het te vieren :)
 
Ron heel mooi geworden na al je geploeter
 
En ik kijk al uit naar de geverniste versie ervan moet knap zijn denk ik
Marc
 
Helaas nog niet een update van een complete Harley maar alleen het spuitwerk wat vandaag licht gepolijst is (durfde niet al te zwaar te polijsten om door de vernis te gaan) en gepoetst dus nu gereed voor montage :)

f27100d4a860805a0c712d248aae0264.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan