Hoofdsponsor

1/9 Harley Bobber [DONE]

leuk weetje, maar euh... zit daar geen rare rand op die motorkap?

Yep was ik vergeten te schuren had wel de bovenkant geschuurd voor de vernislaag :) maar geen nood er komt nog een laag of twee vernis over en dan polijsten die handel. Maar ging mij even om het testje wat geslaagd was.

Ik weet wat jij lekker vind Peter hetzelfde als ik mooie verbouwde fietsen om naar te kijken en om op te rijden ;)
 
Vandaag weer wat onderdelen in elkaar gezet om na droging me uit te leven op wat schuur en plamuuurwerk :) en tevens moet de onderzijde van de tank aangepast worden omdat deze niet helemaal correct is.

43a7a7ba4daa186de2de260356f113a4.jpg

73e4056019279bad9dd151a6fa97547d.jpg

De stand van onderdelen (ook iets betere foto`s) die gereed zijn.

43d4b76195203cae3516767b3b60b744.jpg

a7b4604f3e8a3fa5b1ae2be1726ccb9d.jpg

7c73ee3a1ab686299bfbb42d23f09b14.jpg
 
Prachtig werkje, een grote opwaardering voor je kit 8)
 
Mooie rigging inderdaad. En alles staat mooi te blinken, zo te zien!
 
Ok Ron dit is toch geweldig net wielen van een echte ,of zijn het de wielen van een echte ?
Knap gedaan
Marc
 
Yep weer knap werk wat je hier laat zien grt.
 
Mannen bedankt voor de reacties.

@Roy, Die Tamiya clear glimt altijd als een kerstbal maar deze keer wel heel erg overdreven:O Maar ik denk dat hij straks na een paar weken wel iets minder glimt.

Vandaag de beurt om het blok een kleurtje geven en dan tot de ontdekking te komen dat je geen aluminium kleur verf in het schap heb staan :shock: dus hop in de auto en 50 km later de verf in huis en aan de spray. Ook leuk was dat ze geen Tamiya meer hadden en dus moest uitwijken naar Revell waar ik nog nooit mee gewerkt en moet zeggen het werkt prima alleen even de verdunning ratio in de gaten houden. Morgen nog een laagje geven en een paar vergeten onderdelen spuiten en als alles goed is gedroogd door middel van filters wat variatie proberen aan te brengen zodat alles niet een kleur is.

6d56f6927d6cbf5d8ed6380f5057e02c.jpg

Ook nog wat werk verricht aan de tank in een poging om het wat correcter te krijgen door middel van plastic rondjes met de punch&die gemaakt en koper staaf. Morgen even een laagje verf erover om te kijken hoe het eruit komt te zien omdat ik er nog niet helemaal over tevreden ben, misschien valt het wel mee.
4a5047484401453af9e621199c6a019d.jpg
 
Ik weet dat je weet dat ik het hard blinken niet altijd vind passen bij modelbouw, maar bij een 1/9 model vind ik het zeker prima kunnen.

Voortgang is indrukwekkend. Ik heb al eens eerder een gerede motor van jouw hand gezien en die was toch echt wel de moeite waard.
 
Vandaag de laatste laag aluminium gespoten en de cylinders mat zwart gemaakt. Even lekker laten drogen en dan wat filters erop zodat het blok grotendeels klaar en dan kan de Evergreen tevoorschijn komen om diversen onderdelen van de H-D aan te passen en zo gaan we rustig verder :).

e1ba4f4417bb8ec48a91a7a7bf030c9b.jpg
 
Schriftelijke update :)

Daar ik blijkbaar een airbrush junk ben heb ik al het aluminium(Revell) overgespoten de reden hiervoor was dat de kleur me niet aanstond een beetje toy`s "R" us aluminium.
Dus wat hebben gedaan wat aluminium genomen en deze vermengd met een beetje zwart(Vallejo) en een puntje SS camo brown(Vallejo) en het resultaat ziet er beter uit, het leunt nu een beetje tegen de Aclad aluminium aan. Heb er geen foto`s van genomen vanwege toch wel weinig te zien :)
 
Zijn mooie werken Ron.
 
Even dit draadje bij gelezen en aangenaam verrast 😉de wielen zijn bijzonder mooi gemaakt en afgewerkt. .👍👍👍
 
I Loving it nee nee geen Mc Donalds maar deze Bobber geweldig
Marc
 
Daar ik af en toe moet wachten op de Trabilant ben ik begonnen aan de constructie om de vering stugger te zetten indien dat nodig is. Dus een kleine 30 onderdelen gemaakt door middel van wat strip, rondjes en boutjes met de punch&die. Nu even laten drogen hier en daar even met een schuurpapiertje erlangs en afwerken en het eerste extra werkje is klaar.

87bf3736a6537aa8cae99426f6cf5126.jpg
 
da gaat hier weer knallen ik voel dat aan mijne groten teen :laugh:
Ron dat ziet er veelbelovend uit
oogjes open en snaveltjes dicht en genieten
Marc
 
Bedankt mannen.

Coachke het zeker knallen want er komt geen demper op de uitlaat :laugh:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan