Hoofdsponsor

1/9 Harley Bobber [DONE]

Mooi werk, zeker de wielen !!!!
Je moet het aandurven.

Groetjes,
Rudy
 
Ik wist niet dat dit systeem daarvoor diende... wel mooi uitgevoerd tot nu toe..
 
wordt een leuke,en voor mij ook die wielen zijn echt super gedaan,kan ik hier later eens komen piepen als ik nog eens Harley op 1/9 bouw.:)

groetjes,

Yannick
 
Bedankt mannen voor het volgen.

Yannick kom gerust piepen :) als het zover is wel een verslag maken ;)

De constructie is klaar op een enkel ding na wat nog een extra likje verf mag hebben.

0b73498f75553d572533e4ed78670b64.jpg

1f600d62df62f50fd0e5ca8324734800.jpg

f185e26c0b45ee90ffa3f6f2f3fb9b5b.jpg
 
Ron weeral een heerlijke bouw om te volgen
 
Bedankt Peter en Coachke.

Inderdaad Peter zijn zeker mooie voorvorken alhoewel ik de laatste uitvoering van een aantal jaren geleden met die extra schokbreker erop niet te pruimen vind:tongue:
 
Peter zeer gelijk, dit is dezelfde vering als mijne scootmobiel, en dat is een luxe model, zonder schokbreker de beste vering, en dan zo strak mogelijk
 
Peter zeer gelijk, dit is dezelfde vering als mijne scootmobiel, en dat is een luxe model, zonder schokbreker de beste vering, en dan zo strak mogelijk
Aris... jij prettig gestoorde stuiterbal ;)

(excuus voor offtopic geleuter, kon 't nie laten ;))
 
Vanmiddag de koppeling en rempedaal aangepast op de WLA waren deze staal de civiele versie was wat luxer en hadden inplaats van staal rubber. Dus een een strip Evergreen erbij gepakt en deze in een druppelvorm geschuurd op maat gehakt en de stalen versie vervangen. En als je dan toch bezig ben gelijk de veren vervangen door 0,5mm koperdraad. Weer een item van de lijst verwijderd wat aanpassingen betreft.

Kopeling
72ddf907bbad7e8cf3895485e571f996.jpg

Rem
886cc3978920419d64b115444bc3988c.jpg
 
Het ene knappe is nog niet goed of hij is er weer met knappe dingen
Tof
marc
 
Weer een mooie aanpassing, blijft leuk om te volgen dit topic
 
Bedankt voor reactie mannen.

Nog drie aanpassingen waarvan een niet echt makkelijk zal zijn vermoed ik en dan kunnen we weer aan verf denken maar dat zal wel voor 2018 zijn :)
 
Mooi, eenmaal je begint met dingen aan te passen wordt het verslavend ook al zijn het soms maar kleine dingen.
Ben benieuwd naar het volgende.
 
Inderdaad Jan het kan weleens heel ver gaan wat detailleren betreft maar gelukkig (voor mij dan) kan ik het net zo goed nalaten is net hoe m`n kop erna staat :)

Ondanks het mooie weer heb ik maar de carburator aangepakt zo dat ook hier het extra werk is gedaan.

Ten eerste een plaatje plastic op de carb gelijmd daarna een gat geboord naar smaak de randjes afgeschuind, daarna met de punch&die aan de slag voor de vier boutjes en gasklep die in de carb val. toen nog wat koperen boutjes toegevoegd twee die ontbraken waarschijnlijk sproeiers en twee boutjes om de kit versies te vervangen.

aafdc601cf5b15137b99cc266efec862.jpg

ccb8f6a41c710d1a4b93260921e03503.jpg

00e763825b05b03e0c9eb909b23fbf1c.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan